Hur mår du idag

Jag är

• Antal röstningar
    0
Själv mår man som en prins! Hyfsat måttligt alkoholintag och en långpromenad mitt i natten gjorde susen! Har lite blåmärken bara efter lite stuntningsövningar med Puch Dakota på vinterväg där strax efter tolvslaget
:kocko :D

Själv mår man bara bra. Det starkaste jag drack igår var Pepsi. Bättre att låta bli alkoholhaltiga drycker. Så slipper man vakna dan efter och va bakis... :tummenupp

// Lena

GSXR1100R skrev:
Vem prylade dig, någon okänd eller :va

Ja, det var nån feg jävla fi**a som inte kunde slåss mellan 4 ögon utan han kallade på 4 andra polare så sparkade dem mig i huvudet när jag låg ner så jag spräckte ögonbrynet och mina tänder blev fucked up mm.
Har varit på sjukhuset och hos tandläkaren nu hela dagen, mina tänder är förvisso fixade nu men ont som faaaaan i dem :(

Japp, jag kan dock inte identifiera dem men jag har polare och folk jag känner som såg det (det skedde på en plats där det säkert var 100st andra) när polisen kom till sjukan så sa dem att det är en grov misshandel på mig och får jag tag på dem så kommer jag bli RIK av ett fett skadestånd.

Hmm, Mavve skröt i en annan tråd om att han prylat 3 stycken. Ni bor väl i samma område ungefär... :D

vid 12slaget igår stod ja glatt inne på toan på en pub/nattclub å utträttade mitt ärende men fick allt lite bråttom ut när ja såg klockan var 2över...

ajja nu var 2004 avklarat iaf,, bara ta nya tag...

Quaya skrev:
Ja, det var nån feg jävla fi**a som inte kunde slåss mellan 4 ögon utan han kallade på 4 andra polare så sparkade dem mig i huvudet när jag låg ner så jag spräckte ögonbrynet och mina tänder blev fucked up mm.
Har varit på sjukhuset och hos tandläkaren nu hela dagen, mina tänder är förvisso fixade nu men ont som faaaaan i dem :(

Japp, jag kan dock inte identifiera dem men jag har polare och folk jag känner som såg det (det skedde på en plats där det säkert var 100st andra) när polisen kom till sjukan så sa dem att det är en grov misshandel på mig och får jag tag på dem så kommer jag bli RIK av ett fett skadestånd.
Å fy fan, vilken början på 2005.
Hoppas dom hittar dom fega typerna så att dom kan åtalas och att du snabbt blir bättre.
Krya på dig!

Arawak skrev:
Bakfull, är det något man blir dagen efter när man blir äldre? :hihi
Ja du vet vad du har att vänta, när jag va 20 kunde jag partaja hela natten utan att bli bakis, vid 30 började det bli segare och nu +40 försöker man undvika att bli bakis alls, men ibland går det åt h-e, hela nästa dag blir helt förstörd, brukar bli människa igen efter 1-2 dagar.

:död

GSXR1100R skrev:
Ja du vet vad du har att vänta, när jag va 20 kunde jag partaja hela natten utan att bli bakis, vid 30 började det bli segare och nu +40 försöker man undvika att bli bakis alls, men ibland går det åt h-e, hela nästa dag blir helt förstörd, brukar bli människa igen efter 1-2 dagar.

:död

Det är inte lätt att vara gammal... :näsblod

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form