Hur mår du idag

Jag är

• Antal röstningar
    0
Mår väl ok idag, men inatt runt 12-slaget var det värre. Inte så mkt illamående, men en sprängande huvudvärk. Sen somnade jag :öl

Mår toppen - kanon! Dricker inte med bränner i stället av raketer som motsvarar kostnaden för vad rökning och krökning skulle kosta på ett år! Kan meddela att jag var väst i kvartert - i år igen! Fick för mig att dra av de 2 fetaste lådorna samtidigt! FY FAN vad de small - de va ingen paus mellan knallarna och hela gatan var lika ljus som mitt på dan! Yeee Haaa! :yoparty

stavgren skrev:
En kebabpizza o ett par liter cola så är allt tillbaka till det normala :)

Skojar, väntar på att polarna skall vakna så den kan inmundigas... fylleskiten har jag redan lagt. :)

Drog hem tidigt pga tråkig fest och för att ngn hade fixat för dyr taxi, gjorde mig förbannad. :mad:

Varför är inte pizzeriorna öppna idag? :(

Klarblå himmel och solsken idag, en långpromenad botar det mesta :)

GSXR1100R skrev:
Klarblå himmel och solsken idag, en långpromenad botar det mesta :)

Kör nog med pizza o Cola istället. Jobbar för en gång skull inte idag så det blev ganska livat igår :yoparty

Idag mår man väl lite si så där :3freak

Dom pizzerierna som har öppet kommer ha en hel del att göra, förra året tog det 2 timmar innan jag fick pizzan jag beställde :D

McB skrev:
Samma här. Jag mår bra, fysiskt sett. Med psyket är det värre, men det går förhoppningsvis över framåt aftonen.
Ska bli skönt att slippa jul/nyårs hysterin, vanliga helger är bäst, inga måsten och bara ha det gött.

Inte bakfull alls, men väldigt ont i halsen.
Jag klickade i "annat".

Lätt huvudvärk pga vätskebrist,glömmer alltid att dricka vatten innan jag går och lägger mig.

Öppen pizzeria hittad så snart ska man va vid sina sunda vätskor igen :)

De hade onlinebeställning och allt.

Polaren ringde upp till den lokala leverantören... DOM HAR ÖPPET, vi skall dit om 20 min, HÄRLIGT! :banana :hoppa :drool

Jag skulle ha varit pigg idag men tydligen så fick man spratt och tömde flaskorna i vanlig ordning, fast jag hade lovat mig själv att gå hem hyffsat nykter efter tolvslaget :( Gick upp 12:30 och måste försöka äta nåt innan man kan ta tag i dagens uppgifter :näsblod

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet