blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
vara sugna på motard i PBR.. låt höra nu.. för alla kan väl inte vara rädda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tar det verkligen slut på en motardKyckling skrev:Jag är sugen som satan men skulle sakna den där underbara känslan när man vrider stumt och det bara skjuter iväg och inte tar slut på en gång som grushojarna gör.
Så jag behöver m.a.o två hojjar![]()
![]()
du har ju tröttnat ju. och du skulle köpt en motard istl för rgv:n.. det blir nog fan en motard oxå skulle jag tro.. nu kan man ju träna som fan i örebro oxåNoicE skrev:jag vill ha![]()
det är absolut inget du behöver oroa dig övererik skrev:jag är sugen men jag är rädd som fan, har hört att en motard kan gå upp på bakhjulet om man vrider för mycket på gasen.
överdriv inte nuStefan skrev:Jag skulle kunna tänka mig en motard som andrahoj, de händer ju att man vill ta en lite längre tur ibland utan att justera ventiler och byta olja
Mattias650 skrev:Inga fler cross-grejor i PBR har vi ju sagt...![]()
![]()
Supermoto skrev:Låter som att det bara är två ärkenötsfundamentalister kvar![]()
SJÄLVKLART VILL JAG TA EN TUR MED SLICKSEN PÅSupermoto skrev:Låter som att det bara är två ärkenötsfundamentalister kvar![]()
Min hoj kommer finnas tillgänglig för provkörning för de som verkligen vågar i vår/sommar. Ju fler vi blir ju roligare kan vi ha.
Peter Lindén vågade inte prova den på Åsen igår för han trodde han skulle tycka det var för roligt ( i kombination med slicks i regn iofs men...).
Var väl en evig tur det, för hade han kört den och INTE kört under 1.20 så hade vi fått höra det tills öronen trillade av att du är snabbare än Peter Lindén.Supermoto skrev:Peter Lindén vågade inte prova den på Åsen igår för han trodde han skulle tycka det var för roligt ( i kombination med slicks i regn iofs men...).
Tror duKyckling skrev:Var väl en evig tur det, för hade han kört den och INTE kört under 1.20 så hade vi fått höra det tills öronen trillade av att du är snabbare än Peter Lindén.
![]()
och det var det inte bara med slicksSupermoto skrev:Tror dunäääeeeeeee, inte skulle väl jag......
Fy satan så halt det var med slicksen i regnet![]()
Peter Lindén, är inte det strids-flygaren från Karlsborg? När jag gjorde lumpen där (på F6) snackades det om en Lindén som körde båge...Supermoto skrev:Peter Lindén vågade inte prova den på Åsen igår för han trodde han skulle tycka det var för roligt ( i kombination med slicks i regn iofs men...).
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |