hur många skulle ärligt

Jag är sugen som satan men skulle sakna den där underbara känslan när man vrider stumt och det bara skjuter iväg och inte tar slut på en gång som grushojarna gör.

Så jag behöver m.a.o två hojjar :) :tummenupp

Kyckling skrev:
Jag är sugen som satan men skulle sakna den där underbara känslan när man vrider stumt och det bara skjuter iväg och inte tar slut på en gång som grushojarna gör.

Så jag behöver m.a.o två hojjar :) :tummenupp
tar det verkligen slut på en motard :) noterad topfart ÖVER 200 på limpans husa..

jag är sugen men jag är rädd som fan, har hört att en motard kan gå upp på bakhjulet om man vrider för mycket på gasen.

erik skrev:
jag är sugen men jag är rädd som fan, har hört att en motard kan gå upp på bakhjulet om man vrider för mycket på gasen.
det är absolut inget du behöver oroa dig över :) köp en nu erik

Nej! :fakta
Jag hyr clowndräkt i stället, om jag någon gång ska gå på maskerad. :D

Jag skulle kunna tänka mig en motard som andrahoj, de händer ju att man vill ta en lite längre tur ibland utan att justera ventiler och byta olja

Låter som att det bara är två ärkenötsfundamentalister kvar :D

Min hoj kommer finnas tillgänglig för provkörning för de som verkligen vågar i vår/sommar. Ju fler vi blir ju roligare kan vi ha.

Peter Lindén vågade inte prova den på Åsen igår för han trodde han skulle tycka det var för roligt ( i kombination med slicks i regn iofs men...).

Supermoto skrev:

Gamla gubbar ändrar sig inte i första taget... :D

Visst vore det kul med en motard.
Men måste jag välja (och det måste jag p.g.a. hål i plånboken) så behåller jag min SV.

Supermoto skrev:

Min hoj kommer finnas tillgänglig för provkörning för de som verkligen vågar i vår/sommar. Ju fler vi blir ju roligare kan vi ha.

Peter Lindén vågade inte prova den på Åsen igår för han trodde han skulle tycka det var för roligt ( i kombination med slicks i regn iofs men...).
SJÄLVKLART VILL JAG TA EN TUR MED SLICKSEN PÅ :yoparty :yoparty

Supermoto skrev:
Var väl en evig tur det, för hade han kört den och INTE kört under 1.20 så hade vi fått höra det tills öronen trillade av att du är snabbare än Peter Lindén.

:D

Kyckling skrev:
Var väl en evig tur det, för hade han kört den och INTE kört under 1.20 så hade vi fått höra det tills öronen trillade av att du är snabbare än Peter Lindén.

:D
Tror du :va näääeeeeeee, inte skulle väl jag......

Fy satan så halt det var med slicksen i regnet :skrämd

Supermoto skrev:
Peter Lindén, är inte det strids-flygaren från Karlsborg? När jag gjorde lumpen där (på F6) snackades det om en Lindén som körde båge...

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien