Hur många ska köra bana 07

kosz

Ett mcsvin
Gick med
28 May 2005
Hoj
H-D FXSTB
Sett att många köpt race hoj ink mig själv vad är anledningen m.m?
För egen del har jag insett hur kul det är att köra bana och hur farligt det är att köra gata med folk som klotar åt höger å vänster, tror väl att det bara är en tidsfråga innan man gör det själv även att jag kör med marginal men det räcker ju som sagt med lite grus i fel sväng så vad är din orsak?:hojbusa

Jag ska prova på bana nästa år. :yoparty Och vem vet är det kul kanske det blir en race hoj för mig me! :)

Gött mos !

Jeddrigt sugen på en budget r6 att ha på banan, men det får nog bli lite banträffar med duccen istället!

Ska alla tävla i rookie 600 ??
Kommer ju bli en jävla massa gbg:are på tävlingarna isåfall! Sketsköj!
Får nog besöka lite mer tävlingar nästa år isåfall.

Kul att fler göteborgare kör igång. Kom förbi o snacka snack när vi ses så "ska jag lära er allt jag kan". Nåväl, det tar väl inte särskilt länge ;)
Jag ska självklart åka. Oklart vad det blir för nått ännu men...

Ja här ska rejsas är det tänkt, rookie 600 isåfall. får se vad man har pengar till. Börjar med lite träningar och bandagar och kollar om man har tillräckligt med fart för att ev kvala in till de olika rejsen.

Gatåkat är inte lika rolitgt längre, inte om man som jag förväntar sig fritt spår och att kunna se igenom kurvor etc. Däremot att kunna ta en lite lugn tur ibland kommer jag kanske sakna. Jag får väl låna nån gathoj ibland kanske.

Kommer köra bana iaf men sen vet jag inet hur det blir med tävlingsatsningen ska jag köra så ska jag köra hela serien antagligen SO lr SM inte enstaka tävlingar som iår ...gör jag inte det så ställer jag upp som ERF förare för någon som behöver och kör något b-race

Johansson skrev:
2566856 Ja här ska rejsas är det tänkt, rookie 600 isåfall. får se vad man har pengar till. Börjar med lite träningar och bandagar och kollar om man har tillräckligt med fart för att ev kvala in till de olika rejsen.

Gatåkat är inte lika rolitgt längre, inte om man som jag förväntar sig fritt spår och att kunna se igenom kurvor etc. Däremot att kunna ta en lite lugn tur ibland kommer jag kanske sakna. Jag får väl låna nån gathoj ibland kanske.
Jag håller med du.

Rockie 600 2007 it is.

Jag skall köra. Helst så vill jag jaga DonQ i STK600 annars blir det lite rookie racing :yoparty

Halva depån kommer bestå av göteborgare. Kan ju nästan starta ett GBG mästerskap :D

kosz skrev:
2566265 Sett att många köpt race hoj ink mig själv vad är anledningen m.m?
För egen del har jag insett hur kul det är att köra bana och hur farligt det är att köra gata med folk som klotar åt höger å vänster, tror väl att det bara är en tidsfråga innan man gör det själv även att jag kör med marginal men det räcker ju som sagt med lite grus i fel sväng så vad är din orsak?:hojbusa

Jag antar att om jag inte fortsätter så kommer du ju påminna mig om att du varvat mig ... :gnissla

... och sådana förolämningar kan ju helt enkelt inte få fortgå:)

FÖRGÖRAREN

Jag ska nog komma iväg till någon bana nästa år :tummenupp
Saknade dock gatåkandet i år det är grymt roligt att köra gata också
men banan är roligast.

Men ser ut som jag inte behöver slåss med så många Göteborgare i B-1000.

flugan skrev:
2569367 I år var det inte ens fullt startfält alla gånger till R1000. Lär väl inte bli trång i a f :tummenupp

hmm man borde byta klass har funderat på det alvarligt men har inte råd med en ny hoj vill ju ha en Blade 06:a :gnissla

Kan va kul att åka o kolla lite nästa år då.

Kan inte alla rookie 600 lista sig så kan vi ha lite betting ang placeringar.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8