Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Brorsan tyckte att jag skulle hänga med dit kommande helg, men det kanske är onödigt just nu? Jag har väl 40 mil dit om jag åker kortaste vägen och har egentligen inte tid. Det är ett knippe gamla kompisar som ska ut och några har jag inte sett på 25 år, men jag vill ju att det ska vara roligt att köra.Brudfjällsvägen är fortfarande inte fixad, rekommenderas inte.
Finns många andra fina vägar där, så det är klart du skall åka och träffa dina gamla kompisar! Dessutom har du mer fjädringsväg än mig.Brorsan tyckte att jag skulle hänga med dit kommande helg, men det kanske är onödigt just nu? Jag har väl 40 mil dit om jag åker kortaste vägen och har egentligen inte tid. Det är ett knippe gamla kompisar som ska ut och några har jag inte sett på 25 år, men jag vill ju att det ska vara roligt att köra.
Du borde åka ändå.Brorsan tyckte att jag skulle hänga med dit kommande helg, men det kanske är onödigt just nu? Jag har väl 40 mil dit om jag åker kortaste vägen och har egentligen inte tid. Det är ett knippe gamla kompisar som ska ut och några har jag inte sett på 25 år, men jag vill ju att det ska vara roligt att köra.
Som avdankad murvel borde Hr Lofterud känna till bildkomposition.Harom mjölk på Rusta??

Nu blev eventuellt MickeZX7R lite ledsen i ögat när du föredrar gult framför grönt, men han e säkert en vuxen karl som kan hantera en motgång.Som avdankad murvel borde Hr Lofterud känna till bildkomposition.
I det här fallet tyckte jag det gula var snyggare som bakgrund istället för det Kawasakigröna. Men för att visa stället där mjölken inhandlades får jag ta en sväng. Jag trivs ju i sadeln...![]()
Harom mjölk på Rusta??

Nu blev eventuellt MickeZX7R lite ledsen i ögat när du föredrar gult framför grönt, men han e säkert en vuxen karl som kan hantera en motgång.

|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |