Elmhult
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 May 2021
- Hoj
- 2020 Kawasaki KLX230
Jag såg en Volvo i torsdags med CUM. Men det är en annan tråd antar jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Samma här. Brukar köra mellan trean och nian varje gång jag tar hoj till jobbet. 25 minuter extra jämfört med att mata 45:an men såå värt det.Min hemmabana.
Vilken av alla orter jag rabblade?1km hemifrån.![]()
Jag tänker mera "bduuuuu -B-Duuuuu bdu-dudu BD-D-DUUUuuuuuU!" *Mimar gashandtag*
Väg 22/220 är fin! (bitvis jättefin, bitvis "bara" fin)Blev en sväng över till Lilleström Norge för ett rundestycke och kaffe, 70.1 mil. Väg 22 längs med sjön är riktigt trevlig. Fina vägar som lagas bättre där det behövs och strösslar inte med grus på asfalten som i Sverige, dock lite rädd för att det kommer komma en avi på posten..
View attachment 514364View attachment 514365View attachment 514366
Torsångs cafe!Vilken av alla orter jag rabblade?![]()
Få höra mer om V-Strom 800 , vad var positivt och negativt ?Lite drygt 10 på fem olika motorcyklar. Jag tog Suzukin till Sulas provkörningsdag.
Började med ZX4RR. Den hade annan karaktär än min DR650. Kul chassi och lätt att få dit jag ville, men jag tror motorn passar lättare förare bättre.
Avslutade i hagelskur med V-Strom 800 DE. Det var som att komma hem.
Den har rätt motorkaraktär för typen av mc och är lätthanterlig.Få höra mer om V-Strom 800 , vad var positivt och negativt ?
Fick ni lov att ta av skorna? Eller gick det att handla och gå ut?31mil med damen idag(som inte kommer åka så långt igen...)
Mora-Siljansnäs-Järna-Björbo-Nyhammar-Björbo-Djurås-Mora.
Det obligatoriska fikat intogs på Nyhammars Konditori som efter besöket rekommenderas varmt.
View attachment 514354View attachment 514355
Ingen fara inom 1år kommer GIVI med en ruta som är 1m hög.Den har rätt motorkaraktär för typen av mc och är lätthanterlig.
Det enda negativa är att man får en massa vind på hjälmen och att den saknar farthållare. Förra gången jag provade en fick jag med en offert och var nära att handla.
Nu har jag en KTM 1290 som gör samma jobb.
Av med skorna om du ska sitta inne annars kan man beställa i luckan i hallen.Fick ni lov att ta av skorna? Eller gick det att handla och gå ut?
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |