Hur många mil blev det denna säsong?

130 :(
Dels tog jag kortet i juli sen har sambon jobbat något så överjävligt hela sommaren och jag varit hemma med lillflickan. Har dock börjat fila på norgeturer till nästa sommar.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

ca 700mil blir det med sista turen ikväll....... + ett par bandagar med banhojen. tycker det har varit en okej portion av åkande (osäker på om tjejen håller med :) ) ...tog KK i juni, ingen pendling och ingen hojsemester.

så nu blir det vinteride för kawan som ska få lite uppgadering och kärlek fram till våren .........

ca 200 mil, ställde av hojjen idag.

Tog kortet 12 aug :)

Brukar bli 1400-1700mil per säsong men denna säsong vart det vara 50mil.

Det blev ca 25 mil totalt. Lyckligtvis huvudsakligen kvalitetsmil på bana. Varit bortrest en hel del och haft andra prioriteringar denna säsong så för min del slutade säsongen innan den började tidigt i våras.

Imponerande hur många mil somliga av er lägger på era motorcyklar på en säsong. Pendlar i eller åker ni på långsemester i månader?

1555 i skrivande stund, detta med 3 veckors stillestånd pga delar från ett semestrar Uk :huvet

2 olje byten
En omgång däck

/D

Ca 2000 mil. Trotts att hojen stod i 5 veckor :) Nu avställt pga operation annars skulle jag köra några mil till...

Ca 800 Stockholmska pendlarmil varav ett par mil där jag inte lanesplittat. Blir nog körning ett par veckor till, innan hojen körs ner till vintervilan.

Det blev bara 1500 mil eftersom säsongen avslutades alldeles för tidigt med en "gruslowsider" ut i skogen.:huvet

+ ca 150mil i USA :yoparty

Last edited:
238 mil, varav ca 4 mil på gata....
Milkostnaden vill jag inte veta, men det har varit vansinnigt roligt :)

Dåligt med tid att åka samt en månad utan hoj men ca 750 and still going :)

(endast nöjeskörning kan tilläggas)

ca 1800mil just nu men kanske hinner med 100 till innan det är dags att ställa av hojen

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT