Hur många kör fortfarande...?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Kör fortfarande?

Det som jag trodde bara skulle vara ett snabbt olja/oljefilterbyte och sedan ut en sväng i blidvädret. :arsele

Slutade med ett sönderdraget filterhus :huvet . Det satt bra hårt. :mad:

Så nu blir det några tvåkommaåttor, gummiklubba, nya oljeslangar och nytt filterhus.

Men det skall gå att köra om några dagar.

Ps. Jula och OK säljer en filteravdragare som ser ut som en 1/2" förlängare med ett nylonband.
Köp inte skiten, det small rätt av utan att filtret rörde sig. :näsblod

Ride On!

Mehhh guuud vad trist! *avis* Ser riktigt nice ut.. även om det e kallt.. fint vid havet!

lahi skrev:
2692022 Jag kör fortfarande! Här kommer bildbevis från dagens runda. +5 grader, östra stranden i Halmstad i bakgrunden.

Inbördes beundran och har inget med tråden att göra, men det var en riktigt snygg gsxr! Verkligen... Trodde inte att jag skulle bli så imponerad av en japansk hoj :va

För att lite komma in på rätt ämne... Kör inte, men när solen väl visar sig över trista och gråa Helsingborg blir det garanterat en tur... Om det nu händer innan våren:confused:

Last edited:
Ducce996 skrev:
2694802 Inbördes beundran och har inget med tråden att göra, men det var en riktigt snygg gsxr! Verkligen... Trodde inte att jag skulle bli så imponerad av en japansk hoj :va
Tackar så mycket! Alltid kul att få uppskattning för sånt man byggt ihop :) Och så är det ju en 86:a också, syns det :D

Var ute en sväng nyårsdagen 5 plusgrader, kul förresten att se bilder från min hemstad Halmstad och Ö-stranden.:tummenupp

VILL köra idag.....men dom håller på att byta tak på huset och nån idiot har byggt en ställning i vägen så jag får inte ut hojen från altanen.

lahi skrev:
2695968 Tackar så mycket! Alltid kul att få uppskattning för sånt man byggt ihop :) Och så är det ju en 86:a också, syns det :D

Heheh:D Nope, hade jag sett den på stan hade jag garanterat ringt och frågat hos en återförsäljare vad en sådan kostar. Kan tänka mig att försäljaren hade kliat sig i huvudet när man skulle förklara hur den såg ut. :tummenupp :tummenupp

Marie L skrev:
2695988 Jo men det GÖR den väl IDAG?

Det har du helt rätt i, tyvärr så jobbar man för fullt. Rättare sagt, är på jobbet:) Nu när man tittar ut ser man en liten siluett av solen. Hmm vid närmare eftertanke är det kanske månen :confused:

Last edited:
Är det inte alltför halt on the road i morgon blir det nog en sväng :yoparty

Körde en sväng i tisdags, 7grader inte så farligt kallt.
Fick t.o.m tummen upp av en mötande bilist, kul. :yoparty

lahi skrev:
2695968 Tackar så mycket! Alltid kul att få uppskattning för sånt man byggt ihop :) Och så är det ju en 86:a också, syns det :D

Du får komma ner till Strandvägen en tisdag till sommaren och visa upp skönheten (lr är det odjuret?? :hihi )
Har sett dig köra förbi i stan ett par gånger, i både den gamla pippi gula och den nya svarta.

:hej

Edit: Har du flyttat till södra Norrland?? Bodde inte du i skåne innan? :va

Last edited:
Ducce996 skrev:
2696098 Heheh:D Nope, hade jag sett den på stan hade jag garanterat ringt och frågat hos en återförsäljare vad en sådan kostar. Kan tänka mig att försäljaren hade kliat sig i huvudet när man skulle förklara hur den såg ut. :tummenupp :tummenupp
:D :D Hehe, ring och hör med dem. Säg: "svart, pyser och kvittrar och håller på, och så har den runda lampor i fronten, men det är en Suzuki! Förresten, det står Turbo på den också! Vad kostar en sådan?" De kan nog få lite att tänka på då :D

PutteLiten skrev:
2696164 Du får komma ner till Strandvägen en tisdag till sommaren och visa upp skönheten (lr är det odjuret?? :hihi )
Har sett dig köra förbi i stan ett par gånger, i både den gamla pippi gula och den nya svarta.

:hej

Edit: Har du flyttat till södra Norrland?? Bodde inte du i skåne innan? :va
Det ska jag nog kunna ordna! :tummenupp Jo, jag bodde i Ljungbyhed innan, men nu har jag flyttat till Halmstad för att plugga. Så jag är student nu... Och då är det mycket lättare för mig att komma iväg på en tisdag och köra med er från Strandvägen, det kunde jag inte innan pga. väldigt annorlunda arbetstider. Så vi ses till sommaren! :tummenupp

lahi skrev:
2696218 :D :D Hehe, ring och hör med dem. Säg: "svart, pyser och kvittrar och håller på, och så har den runda lampor i fronten, men det är en Suzuki! Förresten, det står Turbo på den också! Vad kostar en sådan?" De kan nog få lite att tänka på då :D

Hahaha :skrattaåt Tror nog att de hade tagit mig för en mindre kunnig tonåring som precis skaffat sig sin första moped vid 18 års ålder eller nått i den stilen :gnissla

Det ska jag nog kunna ordna! :tummenupp Jo, jag bodde i Ljungbyhed innan, men nu har jag flyttat till Halmstad för att plugga. Så jag är student nu... Och då är det mycket lättare för mig att komma iväg på en tisdag och köra med er från Strandvägen, det kunde jag inte innan pga. väldigt annorlunda arbetstider. Så vi ses till sommaren! :tummenupp

Kan bara hålla med, ser vi fram emot:yoparty

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...