hur många har vart ute och kört i år?

Rift

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2005
Hoj
Klr 600 motard
woho har själv tagit mig två rundor nu :D vill bara höra om det är någon fler än jag som trottsat gruset och snön och vart ute och kört? vägarna var fina men vart ändå lite nervös då och då när det helt plötsligt var snö på vägen :brinnerup hare gött och snön är på gång bort,, :fyllisar hoppas jag

Bifogat

• liten 1.jpg
    liten 1.jpg
    91 KB · Visningar: 157
  • liten 2.jpg
    liten 2.jpg
    91.4 KB · Visningar: 94
  • liten 3.jpg
    liten 3.jpg
    85.7 KB · Visningar: 118
jag har gjort det med nsr fy fan va skoj det va :):)

mvh tomas :tummenupp

idag eller ännu tidigare? :) för om det var idag så är jag fortfarande coolast eftersom jag körde igår :rolleyes:

men skål på dig :fyllisar konstigt att ingen dt åkare verkar vart ute.. kanske kommer eller är det bara att konstatera människor som kör sporthoj om jag får kalla min de humm aja den var nog en riktig mördare bland 125:orna en gång i tiden är vi manligare eller bara mer korkade :brinnerup

Jag skulle kunna köra men jag har inget körkort o farsan vill inte ur me sin 1000cc sport eftersom det finns lite snö kvar :huvet

jag körde i dag me njag har kört för 1 vecka sen oxå :arsele

MVH Toams :pannkyss

Var ute lite förra helgen, men jag har inga dubbdäck på hojen så det bara spann all the way. Helt kasst :) Ska fixa dubb till nästa vinter, måste testa att köra på sjön. Lär ju vara sjukt kul med 10-20 cm snö :D

Snön/isen ser ut att kunna smälta bort lite i helgen här i sthlm iaf, ska väl testa lite då. Förjävligt sugen!

/Robin

2hjul skrev:
jag körde i dag me njag har kört för 1 vecka sen oxå :arsele

MVH Toams :pannkyss

jag var oxo ute igår, jävla va skoj det va. det känndes som hon gick i 200 :hihi

men 80 känns rätt fort utan hjälm...

Körde fyrhjuling..

Rätt kul att ta sats i ca. 80km/h och flyga ut i en 2M djup snögrop :yoparty
Inte lika kul när man dunkade pannan i styret men vafan, man får ju vara lite hardcore.

Svanen skrev:
Körde fyrhjuling..

Rätt kul att ta sats i ca. 80km/h och flyga ut i en 2M djup snögrop :yoparty
Inte lika kul när man dunkade pannan i styret men vafan, man får ju vara lite hardcore.
Hur går det med din?

Jag har då också vait ute o kört men första gången för i år va väll för nån månad sen :rolleyes: men sen kom ju snöfan tillbaka o förstörde allt :mad: Men nu kan man köra igen :banana

Yippie ja e glad igen. Jag har inte kört 2-hjuligt sen i början av november men idag fick ja prova polarens Derbi Senda Extreme -04. Dock var den strypt men bara känslan man fick när man kicka igång o vibrationerna...sen draget va ju inte bäst men det e ju ändå kul :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT