hur många har vart ute och kört i år?

Jag körde en kortis med miton idag för att visa att den funkar innan jag sålde den. mvh

Ljunghusen skrev:
Sorry det behövs inga fler.. ni är ju så duktiga så inget behövs göras :pannkyss

p.s jag håller koll och modererar endel i smyg
FIGHT THE POWER. vi ska starta ett eget underforum här på sporthoj som ska underminera allt ditt arbete padde :mad: :rolleyes:

Ljunghusen skrev:
Sorry det behövs inga fler.. ni är ju så duktiga så inget behövs göras :pannkyss

hehehehhe :D

okej, har bara inte sett ditt arbete :)

Ljunghusen skrev:

Jo det tyckte jag, Ser ut som mög här ibland. Sönder spammade trådar överallt. Rosen kommer behövas.

Padde skrev:
Jo det tyckte jag, Ser ut som mög här ibland. Sönder spammade trådar överallt. Rosen kommer behövas.

Nu förstör jag lite i tråden jag vet. Men vist behövs moderatorer men det är nog snarre mentaliteten på annvändarna som ska ändras. Nu har till och med en spam idiot som jag tröttnat på alla sabbade trådar. Kan inte alla göra så att om dom vill diskutera något annat en det i tråden så kan man Tex. skriva titta i ot tråden eller nått? Eller är jag bara dryg nu? Jaja jag ska iaf skära ner på onödiga komentarer.

Man får tänka på att det handlar om killar i 15-17årsåldern som hänger här

Det blir inte mycket bättre än vad det är - om nu inte användarna här skärper sig

p.s var fan är mina 7 grader och strålande sol? Aftonbladets spåtant får nog polera upp kulan lite :mad:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti