Hur många har fått sig ett gök på Fejsbok?

Har du fått göka på Fejsbok?

• Antal röstningar
    0

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Och nu snackar vi unika gök alltså, inte att man messar flickvännen: Ligga? och sen får komma till på kvällen utan mer raggat upp nån polares polare, eller till och med en bekant som man antagligen inte hade fjongat på i annat fall.

Du antyder alltså att man inte legat på riktigt om man inte legat på facebook?

Själv är jag stadgad sen flera år tillbaka men kompisen landar dam efter dam på bla Facebook men även rena dejtingsiter.
Han far kors o tvärs över landet för o göka o det är aldrig nå snack om vad det handlar om, han kan dra iväg 30mil för att komma fram mer eller mindre mitt i natten, säga goddag och ta fram apparaten.

Det är egentligen inte underligt att en del fruntimmer råkar illa ut när man utan att blinka släpper in en vilt främmande karl mitt i natten.

Nu hänger jag inte med längre. Du har väl förstått jag var ironisk? Jag har inget Facebook-konto ifall det är mig du syftar på.

Ja det har jag :) Lite kul att du nu lackar ur när du trodde att att jag trodde att du var en fejsbooker :D

Den här flugan blåser snart förbi, den också. Alla över fjårtån vet att sån här dynga kommer och går, precis som vinterkräksjuka, klamydia och flunsan. Nästa år är det nått nytt elände som alla bara måste hänga på.

Själv är jag stadgad sen flera år tillbaka men kompisen landar dam efter dam på bla Facebook men även rena dejtingsiter.
Han far kors o tvärs över landet för o göka o det är aldrig nå snack om vad det handlar om, han kan dra iväg 30mil för att komma fram mer eller mindre mitt i natten, säga goddag och ta fram apparaten.

Det är egentligen inte underligt att en del fruntimmer råkar illa ut när man utan att blinka släpper in en vilt främmande karl mitt i natten.

Ytterligare ett tecken på att alla fruntimmer är lösaktiga luder, precis som vi killar.

Äsch, återgå till korsordet nu, farbror. På lördag är det melodikrysset också!

Jag bor ju ffs i stan. Korsord, facebok och melodikryss(?) är för längtande ellos-människor med Carola-skivor i hyllan. Knutby typ. :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg