Hur många har fått sig ett gök på Fejsbok?

Har du fått göka på Fejsbok?

• Antal röstningar
    0
Måste väl svara ja på den frågan, eftersom jag träffade nuvarande sambon på just facebook, och vi hade inte gökat innan :)

Var tänkt att svara nej, men sen kom jag på att jag blev tillsammans med exet via facebook.
Det var trevligt.

Den här flugan blåser snart förbi, den också. Alla över fjårtån vet att sån här dynga kommer och går, precis som vinterkräksjuka, klamydia och flunsan. Nästa år är det nått nytt elände som alla bara måste hänga på.

Du låter som Ines Uusman om internet: "Internet är bara en fluga, ingen idé att investera i bredband".

Hade frågan varit om Mötesplatsen.se, då hade svaret varit ett Ja.
Nåt måste man ha att göra medan man är mellan två jobb. :brynad

Men Facebook, nej.
Är det inte lämpligare att göra det i verkligheten, där nyraggade kk's inte nödvändigtvis känner till ditt fulla namn och vilka du umgås med?

Klart man har nuppat på facebook! Jag är även en av få som lyckats styra upp ett nupp via blocket men det var när man var ung och fortfarande så möjligheter överallt.

:mad:

Klart man har nuppat på facebook! Jag är även en av få som lyckats styra upp ett nupp via blocket men det var när man var ung och fortfarande så möjligheter överallt.

:mad:

Den dagen du fixar ett nupp via rotten.com då jävlar blir jag imponerad :D

Jag bor ju ffs i stan. Korsord, facebok och melodikryss(?) är för längtande ellos-människor med Carola-skivor i hyllan. Knutby typ. :D

Är det något fel på att lösa melodikryss och bo i knutby eller :mad:
Tror bestämt att det är andra gången herr Karlsson tar upp knutby som exempel, Avundsjuk?:hihi

Är det något fel på att lösa melodikryss och bo i knutby eller :mad:
Tror bestämt att det är andra gången herr Karlsson tar upp knutby som exempel, Avundsjuk?:hihi

Inte alls, jag bara retas med Karlstads hopp. Kör han åldersrasism på mig kör jag kommunrasism tillbaks. Jag har aldrig ens varit i Knutby. :gnissla

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg