Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Måste väl svara ja på den frågan, eftersom jag träffade nuvarande sambon på just facebook, och vi hade inte gökat innan![]()
Jag bor ju ffs i stan. Korsord, facebok och melodikryss(?) är för längtande ellos-människor med Carola-skivor i hyllan. Knutby typ.![]()
Den här flugan blåser snart förbi, den också. Alla över fjårtån vet att sån här dynga kommer och går, precis som vinterkräksjuka, klamydia och flunsan. Nästa år är det nått nytt elände som alla bara måste hänga på.
då har ni iaf gökat nu då? efter facebook menar jag.![]()
Nejdå, precis som att olika tv-program kommer och går, eller olika tidningar kommer och går så kommer ju mediet som sådant alltid att finnas. Men när hypens behag har slocknat drar folk vidare.Du låter som Ines Uusman om internet: "Internet är bara en fluga, ingen idé att investera i bredband".

Klart man har nuppat på facebook! Jag är även en av få som lyckats styra upp ett nupp via blocket men det var när man var ung och fortfarande så möjligheter överallt.
![]()
Den dagen du fixar ett nupp via rotten.com då jävlar blir jag imponerad![]()
Låter som en utmaning...Klart man har nuppat på facebook! Jag är även en av få som lyckats styra upp ett nupp via blocket men det var när man var ung och fortfarande så möjligheter överallt.
![]()

Jag bor ju ffs i stan. Korsord, facebok och melodikryss(?) är för längtande ellos-människor med Carola-skivor i hyllan. Knutby typ.![]()

Är det något fel på att lösa melodikryss och bo i knutby eller![]()
Tror bestämt att det är andra gången herr Karlsson tar upp knutby som exempel, Avundsjuk?![]()

Inte alls, jag bara retas med Karlstads hopp. Kör han åldersrasism på mig kör jag kommunrasism tillbaks. Jag har aldrig ens varit i Knutby.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |