Hur många H, km körde ni motard förra säsongen?

Vet inte exakt vad jag körde i sommar, men har kört ca 800 mil på min Husa på 3 år.. :tummenupp

Jag köpte min i augusti och har fått ihop närmare 20 timmar. Lite gata, lite grusväg och nu även drygt 4 timmar iskörning. Till sommaren blir det nästan bara bana och då rullar det inte på så fort med timmar...

Drygt 350mil från början av augusti till slutet av september då allt mitt pendlande fick motorn att må dåligt :)

Nu ere ca ca men nånstans mellan 80 och 100 timmar. Det lät lite lamt jämfört med vad folk kör landsväg men...

Lokidon skrev:
Lite nyfiken på vad man får räkna med att man får spendera med husan i sommar :näsblod
19 tim. gick min hoj förra säsongen.. 10 tävlingar, 3 tim inkörning o på tok för lite träningstid.

KTM DAVVE skrev:
...10 tävlingar, 3 tim inkörning o på tok för lite träningstid.

Känner igen det där...jag körde en riktig motardträning förra året...i september.
Nästan så jag har träningsvärk än :D

rejser skrev:
Känner igen det där...jag körde en riktig motardträning förra året...i september.
Nästan så jag har träningsvärk än :D
Sluta köra så fort grabbar. Börjar ju bli pinsamt det här, med de hundratals timmar jag lagt ner :P

Olof Eriksson skrev:
Sluta köra så fort grabbar. Börjar ju bli pinsamt det här, med de hundratals timmar jag lagt ner :P

Ja du får nog öka på dosen lite mer...eller minska kanske :hihi

Sämsta säsongen någonsin, körde bara 400mil. Patetiskt, brukar beta av 1500+ mil per säsong.

/Fenix

Blev 350 mil på motarden i somras, och 100 mil på GSX-R:en som inhandlades nån gång i juli-augusti..

Hade blivit dubbelt så många mil om det inte vore för att man jobbar mer eller mindre jämt :huvet

28h när jag köpte den förra året, nu står räknaren på 59h. Mest motardåkning + några timmar enduro.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka