Hur många H, km körde ni motard förra säsongen?

Sedan slutet av maj till nu har jag lyckats skrapa ihop 29,5h... Får väl skylla på att jag jobbat otroligt mycket detta år. Blev inte mycket, men hoppas på mycket mer denna säsong... Blev mest gata för mig förra sommaren men nu har jag tänkt köra mest bana och cross/enduro...

Min Husa gick drygt 50 timmar förra året (april-oktober, några timmar enduro, ca 2 timmar gata och resten bankörning), då stod den nästan i en månad i juli för att mekanikern var kass (jag alltså) och inte fattade att felet var enkelt fixat och så ställde jag den i oktober för att den har gått så långt/länge att det var dags för totalöversikt av motorn.

Min första Husa gick 75 timmar från april-december 2003, det var vad jag hade siktat på förra året också, men som sagt...

ca 600 mil motard o ca 3-400 gathoj :tummenupp de e typ standard för mig :)

Husan togs ut den 10 juni och t.o.m 13 dec (senaste körning) så har den gått ca 60h. Tror det blev runt 230-240 mil eller nått.

Fenix skrev:
Sämsta säsongen någonsin, körde bara 400mil. Patetiskt, brukar beta av 1500+ mil per säsong.

/Fenix

Väldigt dåligt av dig och är besviken på dig att jag fick åka självt, de 350 mil som jag hann med i augusti och september .

800 mil bidde de, 110% kvalitétsmil känns det som, iaf nu på vintern :brinnerup

Det började bra med 3 mil första aprilveckan sedan ville livet annat tydligen. En handskada och andra projekt tog över så mer blev det inte den säsongen.
Lovar dock bot och bättring inför kommande,

//John

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey