Biturbo
Min går i etthundra!
Jag har inte ens råd med mat 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fler än man tror är ett enkelt svar.
När man har förmånen att jobba så att man kommer innanför dörrarna till alla slags människor, i alla områden av staden, så inser man vad förvånansvärt många lever i elände. Givetvis beror det på vad man har för förväntningar, men de flesta blir förvånade när man drar några anekdoter.
Man behöver inte ha ett så speciellt jobb för att se allt detta. Gjorde ex. garantijobb på fönster i norsborg för x antal år sedan i ett lägenhetsområde... Inte så glassigt. Att det är fattigt och sunkigt kunde man väl räkna ut, men inte att folk hade det så eländigt.
Finns ett jätte fint hus precis vid vattenlinjen tillsalu här på lidingö, bara slå tillLänk Jag hade köpt det själv om det inte va för att det brukar bli lite blåsigt nära vattnet
![]()
HUr illa är det i söderort egentligen?
Jag har inte ens råd med mat![]()
Bra mat är fan livskvalitet som jag saknar!
Och det har inget med ekonomi att göra, det är så illa att jag inte kan eller orkar laga god mat själv. Jävligt deprimerande faktiskt.
Hur kul är det att stå och peta i någon gryta en timma för att äta själv när man kan laga pasta och sleva i sig på under 15min?
Tråkigt sa Bull![]()
Kul med en sporthojskille som vågar visa sina femenina sidor och stå för att han trivs i köket.Bra mat är fan livskvalitet som jag saknar!
Och det har inget med ekonomi att göra, det är så illa att jag inte kan eller orkar laga god mat själv. Jävligt deprimerande faktiskt.
Hur kul är det att stå och peta i någon gryta en timma för att äta själv när man kan laga pasta och sleva i sig på under 15min?
Tråkigt sa Bull![]()
Har du tid att alska med din fru
Det var ungefär nått sånt jag tänkte mig!!! Hade det varit i Oskarshamn hade prislappen varit 20 milj. billigare dock...

Jag undrar också, som en del andra här?? Du säger ju emot dig själv lite. Du har ett bra liv med en massa skrytprylar, men du jobbar hela tiden för att ha råd med dom. Dessutom har du säkert en fru som driver på och kostar pengar, för det är väl inte du själv som är hästintresserad?
Låter inte som ett bra liv i mina ögon, snarare en hjärtinfarkt som lurar runt hörnet.
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |