Ricken skrev:2512407Aha, är du hedenhösare höll jag på o säga, härnösandare?
Nej jag kommer från Mölndal (Compton) men Erik G (Grubbe på zatzy) är en välkänd profil på zatzy där jag är moderator (sorry men ville skryta lite)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åh, en bilfjantKleiv skrev:2512411Nej jag kommer från Mölndal (Compton) men Erik G (Grubbe på zatzy) är en välkänd profil på zatzy där jag är moderator (sorry men ville skryta lite)![]()
Du fick dig inget altså, eller är du fyra sekunders mannen?AndreasNo skrev:2512412He´s back, the man behind the mask..
Erik_G skrev:2512409Jag frågade bara varför du vill bli förknippad med droger, inget annat. Om det är något bra eller dåligt får du själv bedömma.
Fast du med dina 6000 timmars utbildning inom ämnet droger kunde inte för ditt liv förstå hur någon kunde associera den där loggan med något som har med droger att göra. Haha, vi har skrattat gott åt PMen jag fick av dig där.![]()
Erik_G skrev:2511674Jag åker utan kortet. Kanske tar jag det till sommaren, men troligen inte! Vem ska ta mig? Snutarna på en rutten Africa Twin -92?![]()
Ricken skrev:2512414Åh, en bilfjant
Du fick dig inget altså, eller är du fyra sekunders mannen?
Kleiv skrev:2512424Från allt till inget Erik G! Jag trodde att du gift dig då du diskuterade ekonomi i ett sambohushåll i en tråd på zatzy och nu visar det sig att du blivit sporthojsnörd
Grattis säger jag då det är riktigt kul med hoj
Ps. Lite farligt är det iofs så man får använda skallen när man kör. Ds.
Jadå, jag menade inget illa, jag har en kompis som är hlite inne på turbo bilar, han har en nissan 200sx heter dom va, o en honda civic type-r, men han är sugen på hoj, men behöver lite övertalning bara.Kleiv skrev:2512421Och sporthojsnörd![]()
Ricken skrev:2512431Jadå, jag menade inget illa, jag har en kompis som är hlite inne på turbo bilar, han har en nissan 200sx heter dom va, o en honda civic type-r, men han är sugen på hoj, men behöver lite övertalning bara.
Han tycker att hondan är det närmsta man kan komma en hoj på fyra hjul. Men jag tycker att det är lååååångt från en hoj. Jaja, puss o go natt, nu är jjag för trött för det här.
Erik_G skrev:2512429Jag skulle aldrig kunna gifta mig. Waste of money. jag är inte heller någon sporthojsnörd, jag är mer en hårfin gräns mellan troll och frälsare skulle jag tro. Det är farligt med bilar också, men trots styvt 20 000 mil bakom ratten på bilar från 50-550hk har jag aldrig varit inblandad i en bilolycka, jag har inget problem med mitt omdömme.
När blir du kickad som moderator på Z så att man kan börja skriva där föresten?![]()
Kleiv skrev:2512438Waste of money? det handlar om att gifta sig med rätt tjej inget komvuxtroll
Angående Zatzy så vet jag inte vad jag ska säga!? jag ser bara till att reglerna följs och inget annat. Tycker du att jag gör ett dåligt jobb så kan du alltid klaga till dom som bestämmer på zatzy.
En annan sak som jag märkte efter att ha läst några inlägg från dig här på SH är att du ofta råkar hamna i diverse tvister av någon konstig anledning, både här och på zatzy.
Kanske borde jag vara moderator här också!?![]()
AndreasNo skrev:2512450gå o lägg dig..
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra