Hur många av er åker utan körkort här inne?

• Thread starter Thread starter Erik_G
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Erik_G skrev:
2512302 I helgen ska jag lyssna på Manowar och köra hojj. Men först ska jag se lite Ghost Rider för att hitta inspiration. :yoparty :D

Ghost Rider drar ändå hojjen på slangen i 300km/h+++, det är mer än vad ni klarar så jag tycker att vi n00bs ska lära av mästaren. Åker man 400km/h+ på en hojj utan kåpor är man inget annat än gud. :yoparty
Dags o gå o lägga sig kanske, glöm inte snutte filten..

Erik_G kan inte vara på riktigt! Såna uppblåsta, självspeglande, omedvetna, okunniga barnrumpor kan bara inte finnas...

Om du finns ändå:
Du kan inte genom något förbehåll bestämma vilka som får skriva vad i vilken tråd. SH stöder det fria ordet så framgångsrikt att till och med Erik_G-inlägg får vara kvar. Det är yttrandefrihet det!

AndreasNo skrev:
2512288 dyker upp en jävla massa inlägg där de verkar som att folk tror det är typ 100% större chans att man kör ihjäl sig om man inte har körkort..

tycker de e helt mupp att köra utan körkort men börjar bli lika trött på att folk verkar tro dem är odödliga för dem har körkortet o dem som inte har det kommer köra ihjäl sig..hmm... äsch..

vill ju egentligen inte skriva i denhär tråden alls.. :mad:

Så när du tog kör kortet till mc fick du inte lära dig något?, visst vi med kort är ej odödliga...men något lärde jag mig av att ta kortet sen har jag väll lärt mig ganska mycket av de 6000milen på mc jag har hunnit kört också på 6 år.

Sen så va

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2512302&postcount=100

Ren skär ironi från trådskaparen....

G-L skrev:
2512318 Erik_G kan inte vara på riktigt! Såna uppblåsta, självspeglande, omedvetna, okunniga barnrumpor kan bara inte finnas...

Om du finns ändå:
Du kan inte genom något förbehåll bestämma vilka som får skriva vad i vilken tråd. SH stöder det fria ordet så framgångsrikt att till och med Erik_G-inlägg får vara kvar. Det är yttrandefrihet det!

Yttrandefrihet my ass. Jag blir flamead till döds för att jag frågar efter andra som inte heller har kortet. Här tillåts inte GR-diskussioner. Det är inte yttrandefrihet någonstans.

Folk klagar på att det är mycket OT på SH och det kanske beror på att folk inte kan skilja på trådarna. I den här tråden ska folk som kör utan kort skriva. Vill man spy galla över något kan man starta en egen tråd, det är enklare att hitta intressant och nödvändig information på det viset.

Erik_G skrev:
2512329 Yttrandefrihet my ass. Jag blir flamead till döds för att jag frågar efter andra som inte heller har kortet. Här tillåts inte GR-diskussioner. Det är inte yttrandefrihet någonstans.

Folk klagar på att det är mycket OT på SH och det kanske beror på att folk inte kan skilja på trådarna. I den här tråden ska folk som kör utan kort skriva. Vill man spy galla över något kan man starta en egen tråd, det är enklare att hitta intressant och nödvändig information på det viset.

1: Varför ens en tråd för folk som kör utan kort när du just med ovanstående inlägg bevisat att du är VÄL medveten om jargongen på sporthoj.com?

Och 2: Varför håller man inte sånt för sig själv, utan måste verkligen skylta med det? :va

Lam-Kaka skrev:
2512319 Så när du tog kör kortet till mc fick du inte lära dig något?, visst vi med kort är ej odödliga...men något lärde jag mig av att ta kortet sen har jag väll lärt mig ganska mycket av de 6000milen på mc jag har hunnit kört också på 6 år.

Jag lärde mig inget nämnvärt under mina körlektioner nej, det man lär sig av är dem milen man kör själv.
Inte riktat till nån: Kan man hantera en hoj I TRAFIKEN men inte har körkort så visst, kör då om du vill..men håll för fan käft om det.. Men..äh fan jag bara glömmer vad jag ska skriva så skiter i det..

Men i vilket fall så hade jag varken varit bättre eller sämre med eller utan mina körlektioner.

Erik_G skrev:
2512329 *SNIPP* I den här tråden ska folk som kör utan kort skriva. *SNIPP*

Nää; i denna tråd ska de skriva som vill skriva i den! Som i alla andra trådar...
Pilutta dig!

Själv tror jag att Erik_G är en drömmare & inte ens äger en hoj & ännu mindre kan köra en...

Så Erik_G sluta fantisera nu ;)

Lam-Kaka skrev:
2512319 Så när du tog kör kortet till mc fick du inte lära dig något?, visst vi med kort är ej odödliga...men något lärde jag mig av att ta kortet sen har jag väll lärt mig ganska mycket av de 6000milen på mc jag har hunnit kört också på 6 år.

Så det är ett krav att man ska ha kört 6000mil för att få ett körkort?;)
Njaee, jag vet att du menar, att man blir erfaren. Men det klarar man ju även av utan kk iofs:va ;)

Finns såååå otroligt många nötter som har körkort som inte borde vara på vägarna. Har man något körkort sedan tidigare och har trafikvett, så tycker jag iallafall att det inte spelar någon roll om vederbörande har a-kort.

Sedan så är det ju jävligt onödigt att skapa en tråd i ämnet.. Jag tror att det är bristandet på omdömmet där som många stör sig på.
Är man dum nog att säga att man kör utan kort, öppet på ett forum med över 27000 medlemmar varav säkerligen över dussinet är snutar, så kanske man trots allt inte hör hemma på vägarna?

Over and out, orkar inte spamma i den här tråden mer..

AndreasNo skrev:
2512338 Jag lärde mig inget nämnvärt under mina körlektioner nej, det man lär sig av är dem milen man kör själv.
Inte riktat till nån: Kan man hantera en hoj I TRAFIKEN men inte har körkort så visst, kör då om du vill..men håll för fan käft om det.. Men..äh fan jag bara glömmer vad jag ska skriva så skiter i det..

Men i vilket fall så hade jag varken varit bättre eller sämre med eller utan mina körlektioner.

Om man vrider lite till på det:
Du har visat för en myndighetsrepresentant att du behärskar ditt fordon och trafikreglerna och är därmed certifierad att röra dig på egen hand i trafiken - that's the point.
Lektioner är ju vägen dit och behövs de inte så kan man ju skippa dem....

Mr Edholm skrev:
2512331 1: Varför ens en tråd för folk som kör utan kort när du just med ovanstående inlägg bevisat att du är VÄL medveten om jargongen på sporthoj.com?

Och 2: Varför håller man inte sånt för sig själv, utan måste verkligen skylta med det? :va

1: För att folk kanske ska inse hur jävla kasst SH är när alla bara spammar OT i trådar där ämnet är ens 1% kontroversiellt. Ingen ser hur jävulskt kasst forumet blir där alla bara skriver samma sak i tio sidor i alla trådar som finns. Det finns absolut inget utrymme för att diskutera hojjar, det alla egentligen vill. Men inte ens med en sådan här extrem tråd fattar folk? Helt sjukt egentligen att viljan att leka storebror är så stor att man lägger bort en hel kväll av sitt liv för att förklara för en annan hur jävla störd denne är som åker hojj utan kort på andra sidan Sverige.

Det har blivit så extremt att direkt någon skriver en tråd så frågar folk hur denne har tänkt försäkra den, om han har körkort, om han köper en hjälm i kompositmaterial (fast man själv inte vet vad kompositmaterial innebär), osv. Ingen bryr sig om vad tråden handlar om, hela forumet går ut på att nedvärdera och korsförhöra varandra - även fast man aldrig kommer att träffa denna människa IRL. SH suger hårt, men det skulle kunna vara bra.

2. Varför ska jag hålla det för mig själv?

G-L skrev:
2512349 Om man vrider lite till på det:
Du har visat för en myndighetsrepresentant att du behärskar ditt fordon och trafikreglerna och är därmed certifierad att röra dig på egen hand i trafiken - that's the point.
Lektioner är ju vägen dit och behövs de inte så kan man ju skippa dem....

Ja, missförstå mig inte, jag tycker absolut man ska ha körkort..
Men det blir så mycket inlägg där folk verkar tycka dem är bättre förare än allt o alla för att dem just har körkortet medans tex en RR förare som kan hantera hojen men inte tar körkortet får jävla massa skit... eller nå sånt... fan jag skulle inte blanda mig i denna tråden, alldeles för trött för att för att få ur mig nåt vettigt!..

Erik_G skrev:
2512354 1: För att folk kanske ska inse hur jävla kasst SH är när alla bara spammar OT i trådar där ämnet är ens 1% kontroversiellt. Ingen ser hur jävulskt kasst forumet blir där alla bara skriver samma sak i tio sidor i alla trådar som finns. Det finns absolut inget utrymme för att diskutera hojjar, det alla egentligen vill. Men inte ens med en sådan här extrem tråd fattar folk? Helt sjukt egentligen att viljan att leka storebror är så stor att man lägger bort en hel kväll av sitt liv för att förklara för en annan hur jävla störd denne är som åker hojj utan kort på andra sidan Sverige.

Det har blivit så extremt att direkt någon skriver en tråd så frågar folk hur denne har tänkt försäkra den, om han har körkort, om han köper en hjälm i kompositmaterial (fast man själv inte vet vad kompositmaterial innebär), osv. Ingen bryr sig om vad tråden handlar om, hela forumet går ut på att nedvärdera och korsförhöra varandra - även fast man aldrig kommer att träffa denna människa IRL. SH suger hårt, men det skulle kunna vara bra.

2. Varför ska jag hålla det för mig själv?
Det är helt fritt för dig o bara stänga av datorn och inte komma tillbaka till sporthoj.
Om det ändå är så dåligt, jag har hört att dom har ett forum på smc:s hemsida, sen har väl kanske Bike ett eget forum.

Du kanske får mer medhåll där.

AndreasNo skrev:
2512359 Ja, missförstå mig inte, jag tycker absolut man ska ha körkort..
Men det blir så mycket inlägg där folk verkar tycka dem är bättre förare än allt o alla för att dem just har körkortet medans tex en RR förare som kan hantera hojen men inte tar körkortet får jävla massa skit... eller nå sånt... fan jag skulle inte blanda mig i denna tråden, alldeles för trött för att för att få ur mig nåt vettigt!..

Om du är så vettig när du är trött måste du vara helt briljant när du är pigg!
Jag var också otydlig; menar bara att lektioner trots allt leder till målet men inte behövs om färdigheten redan finns. Liksom...
Oj; nu störde vi nog Eriks tråd lite, ajajaj!

Ricken skrev:
2512366 Det är helt fritt för dig o bara stänga av datorn och inte komma tillbaka till sporthoj.
Om det ändå är så dåligt, jag har hört att dom har ett forum på smc:s hemsida, sen har väl kanske Bike ett eget forum.

Du kanske får mer medhåll där.

Men kan du göra ett försök att missa poängen ännu mer? Nej, det är nog fan helt omöjligt. Jösses.

Erik_G skrev:
2512368 Men kan du göra ett försök att missa poängen ännu mer? Nej, det är nog fan helt omöjligt. Jösses.
Din lilla j-vla pajas :hihi

Erik_G skrev:
2511728 Som du ser i min profil så är jag född 1983. :tummenupp

SH ger en perspektiv på livet! Inser att rullatorn inte är så långt borta.
När Erik_G föddes (om "han" nu finns) hade jag redan haft mc i tio år och kk i nio...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul