Tja.
Har en kawa gpz600r som jag ska ladda batteriet på. Problemet är att jag inte kan få bort sadeln. Killen som ägde den före sa att sadellåset kärvade, men no big deal tänkte jag...
Hur får man av sadeln?
Vrida på nyckeln o samtidigt lyfta sadeln upp och bakåt? Eller på nåt annat sätt? Ska det finnas nån skruv också? Behöver man ta i rejält eller ska det gå lätt?
Nyckeln vrids om lätt, men ingen verkar hända. Ska den vridas mer än 45 grader?
Snälla, ge mig tips.
Har en kawa gpz600r som jag ska ladda batteriet på. Problemet är att jag inte kan få bort sadeln. Killen som ägde den före sa att sadellåset kärvade, men no big deal tänkte jag...
Hur får man av sadeln?
Vrida på nyckeln o samtidigt lyfta sadeln upp och bakåt? Eller på nåt annat sätt? Ska det finnas nån skruv också? Behöver man ta i rejält eller ska det gå lätt?
Nyckeln vrids om lätt, men ingen verkar hända. Ska den vridas mer än 45 grader?
Snälla, ge mig tips.

