Hur lindra abstinensen??

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Håller på att bli sinnessjuk tror jag, klarar inte av detta länge till. Har varit hojlös i fem fina sommarveckor och separationsångesten är enorm. Går inte en dag utan att jag funderar på hur min kära maskin mår borta på hojsjukhuset. Blir nästan tårögd när jag tänker på det underbara vridet och sköna motorvrålet som brukade välkomna mig varmt om morgnarna när det var dags att ge sig av. Livet är grymt ibland...

Det gör du genom att lätta 12.000 från börsen och köper denna skönheten :)

Therudeboy skrev:
Det gör du genom att lätta 12.000 från börsen och köper denna skönheten :)
Visst... kan du lägga en tändsticksask eller morakniv bredvid så jag får en uppfattning om hur stor den är?

jadu min hoj står ju på andra sidan jordklotet! Detta oxå en 02ans R1a!!! Blir ju lite nojjig oxå! Väl därför jag köper en ny hoj snart.. om jag har råd.

Testa å cykla en sväng! :p

Fyyck! Ni tror rätt.. varför är inte jag på väg till Örebro! Alla svek mig! typ... inte.. men iaf! Jag har försökt å få tag på jäkla skjuts efter att min kusin blev en mes å skulle till farmor... kräkkäfta. :zpy

å nu regnar det. Fuck... :(

Och folk klagar när de inte får se sina flickvänner på ett par dar... Att vara hojlös är minsann inte så lätt det heller.

berggren_martin skrev:
Visst... kan du lägga en tändsticksask eller morakniv bredvid så jag får en uppfattning om hur stor den är?

Den är stor nog för pojkar som är +95kg :)

Swedie skrev:
jadu min hoj står ju på andra sidan jordklotet! Detta oxå en 02ans R1a!!! Blir ju lite nojjig oxå! Väl därför jag köper en ny hoj snart.. om jag har råd.

Testa å cykla en sväng! :p

Fyyck! Ni tror rätt.. varför är inte jag på väg till Örebro! Alla svek mig! typ... inte.. men iaf! Jag har försökt å få tag på jäkla skjuts efter att min kusin blev en mes å skulle till farmor... kräkkäfta. :zpy

å nu regnar det. Fuck... :(
Har du planer på att ta hem hojen?
Eller skall du låta någon polare sälja den i staterna?

Ringde till verkstan idag igen, huvudbromscylindern var tvungen att beställas från japan vilket kunde ta lite tid... :(

Får väl göra mig beredd på en 6:e hojlös sommarvecka till att börja med.

Ravetrancer skrev:
vad hade du för fel innan du lämna In hojen ?

Jaja, petnoga... huvudkopplingscylinder då. Är det inte ungefär samma manick som sitter på högra sidan av styret fast den hydraulen leder till bromsen?

OLJEKYLD GSXR skrev:
Sånt måste väl finnas på nån skrot??? Det är ju inte Sveriges ovanligaste hoj direkt.
Nja, betalar jag 2 papp i självrisk (+ eventuellt mer...) så vill jag allt ha nya grejer.

Nu skall inte jag var sådan, men om det är det som är kvar att fixa, och du under tiden kan fixa en på skroten som funkar=du kan köra, då är det väl en god idé att göra så?

Jag menar, sommaren är rätt kort i detta landet som det är...... Mecka på nya, fina delar kan du göra hela vintern....

t-rex skrev:
Nu skall inte jag var sådan, men om det är det som är kvar att fixa, och du under tiden kan fixa en på skroten som funkar=du kan köra, då är det väl en god idé att göra så?

Jag menar, sommaren är rätt kort i detta landet som det är...... Mecka på nya, fina delar kan du göra hela vintern....
Jo, borde tänkt på det tidigare. Nu har det redan gått så lång tid så det nästan är kwitt samma.

Den 6:e juni slutade min hojsommar:
DET är smärta, jag kan inte koncentrera mig på nånting längre, Dricker ungefär 15koppar kaffe om dagen... Men valfett såklart!

sEiKo skrev:
Den 6:e juni slutade min hojsommar:
DET är smärta, jag kan inte koncentrera mig på nånting längre, Dricker ungefär 15koppar kaffe om dagen... Men valfett såklart!
ajajaj... har hört att folk hamnat på psyk eller i drogträsket efter att ha varit hojlösa så länge... men valfettsträsket, det var riktigt illa. :D

jag tycker det är jobbigt o sitta inne i skolan o lyssna på nått som man inte är ett skit intresserad av medans det är fint väder ute o man vill ut o åka...........moppe, ja jag vet, det är en moppe, den rör knappt på sig, men...det är så härligt iaf... är ointresserad på lektionerna o sitter bara o längtar ut tills skoldan slutar, sitter till o med o ritar motorcycklar när man ingentligen borde lyssna, då känns det ju som lektionen går snabbare, vet inte vad jag skulle göra om jag skulle bli tvungen o va utan moppen ett tag, usch, hemsk tanke... :fakta

Tänk då nästa år :confused: när man får MOTORCYKEL, hur ska man överleva alla långa sega dagar då? för då kommer den ju iaf röra lite på sig...nästa år i skolan blir hemskt...men...sommarlovet...undra vad man kommer sysselsätta sig med då?

sen finns det en till sak som tynger mig... det är FEM ÅR KVAR TILL TUNG!!! :mad: 5år kvar till det man längtar till varje dag...usch...bäst o låta bli o tänka på det...

Last edited:
MRX_Martin skrev:
jag tycker det är jobbigt o sitta inne i skolan o lyssna på nått som man inte är ett skit intresserad av medans det är fint väder ute o man vill ut o åka...........moppe, ja jag vet, det är en moppe, den rör knappt på sig, men...det är så härligt iaf... är ointresserad på lektionerna o sitter bara o längtar ut tills skoldan slutar, sitter till o med o ritar motorcycklar när man ingentligen borde lyssna, då känns det ju som lektionen går snabbare, vet inte vad jag skulle göra om jag skulle bli tvungen o va utan moppen ett tag, usch, hemsk tanke... :fakta

Tänk då nästa år :confused: när man får MOTORCYKEL, hur ska man överleva alla långa sega dagar då? för då kommer den ju iaf röra lite på sig...nästa år i skolan blir hemskt...men...sommarlovet...undra vad man kommer sysselsätta sig med då?

sen finns det en till sak som tynger mig... det är FEM ÅR KVAR TILL TUNG!!! :mad: 5år kvar till det man längtar till varje dag...usch...bäst o låta bli o tänka på det...
Äh, vad då... har du moppe kan det va idé att redan nu förbereda för lätta hojkortet. Många här har nog sina bästa hojminnen från den tiden... sen är det inte långt kvar till tunga och tunga obegränsade.

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back