Hur långt körde du innan din första krasch?

Jag klarde mig:

• Antal röstningar
    0
Penguin skrev:
De där sakerna får du gärna berätta mer om! Särskilt den anfallande granen.... :confused: :crash

Jo du vet, när man spårar ny sträcka i skogen kan det hända att vilt främmande granar plötsligt ställer sig mitt i ens tänkta spår och fäktar med grenarna. Dock brukar skydden hantera själva granen, men man kommer "lite" ur balans och det blir till å buk-bromsa med något revben som insats. :crash Och som bekant är ju revbenen till för att skydda lungorna och det har dom gjort varje gång. :tummenupp

Det är ju så här, när det går som bäst och man är kaxig och världsbäst (tycker man ) så far man ut i grönsakerna.(egen erfarenhet med en supertrimmad och ett vingligt gånggärn till hoj,en 80 talare Honda CB 900 boldór) . alla kommer att göra den åtminstonde en gång.

körde tre år på gatan utan att ens vara nära att klota,började att köra RR och klotade andra tävlingen,och det var fyra år sedan ,sedan dess har det blivit 7/8 vurpor tror jag.
men vurpar man alldrig så går det för sakta....eller hur var det nu då.

Kryssa 3000. trots att jag ej vurpat än. Men jag har klarat ca 3000mil.

Jag har inte vurpat än....men så har det ju inte blivit riktigt 1000 mil än.

iommi skrev:
icke sa nicke!! :fakta

Jodå, ju mer du kör desto mer erfarenhet får du, det är sant!
Fast ju mer du är på vägarna desto större är risken att råka ut för en olycka, det är fakta som du inte kan bortse ifrån.

rainman skrev:
Jodå, ju mer du kör desto mer erfarenhet får du, det är sant!
Fast ju mer du är på vägarna desto större är risken att råka ut för en olycka, det är fakta som du inte kan bortse ifrån.

Ja om jag kör mer ökar jag risken för att råka ut för en olycka. men varje gång jag ger mig ut på nytt är riksen lika stor. om man bortser ifrån hur trafiken är osv.

Valde inget eftersom jag inte trillat än, inne på 3:e sesongen och snart 2000mil

men då har jag förträngt moppetiden och första gången jag körde hoj, lowside i 30 på grus med trasig backspegel som följd :rodnar

Det e klart man vurpar ibland den sominte vågar leka med döden är ju en fegis som inte har på en hoj att göra!!!. :slicka

Första riktiga kraschen värd namnet kom på Sviestad i Torparn efter cirkus 5000 mil och ett gäng bankörningar.

Hightuned skrev:
Det e klart man vurpar ibland den sominte vågar leka med döden är ju en fegis som inte har på en hoj att göra!!!. :slicka

IDIOT!!!! :finger

Bättre att vara feg än dumdristig!

Inte varit omkull när jag kört tung eller lätt på väg.
Det har man hunnit med så det räcker på cross och endurobanor när man körde sånt! :)

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back