Hur långt har ni kört iår?

Hur många mil har du kört iår?

• Antal röstningar
    0

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Tjena

Känns som säsongen sakta men säkert börjar gå mot sitt slut, ett tag är det väll kvar men....

Hursomhelst, det har ju varit en riktig jäkla pisssommar!!
Undrar hur långt folk har kört än iår, rösta, eller skriv här, eller varför inte både och.... :7peta

Själv har jag bara hunnit med snart 900 mil, körde ju för fan lika mycket med moppen.... :huvet Lär väll bli några fler mil iår dock, så är väll även fallet för de flesta andra här...

Hoppas det blir bättre sommar nästa år.... Och lite fler folk att åka med....

Last edited:
Det har bara blivit 650 mil..

Men man får se det possitivt, mindre mil på hojjen när den ska säljas kan ju knappast vara en nackdel.

Det har blivit en 1000 härliga mil i både regn och sol :tungan

Det har inte blivit mer än ca 250 mil.. av dom så var ca 200 på gotland.. det var en hojsemester som man inte kommer att glömma.. första hojsemester men absolut inte den sista!

DJM skrev:
Det har blivit en 1000 härliga mil i både regn och sol :tungan
Hehe, jo, har blivit endel resor i regn...

Även om det regnar tycker jag faktiskt inte det är tråkigt och köra hoj, kan nog nästan påstå att jag helldre åker hoj om det regnar än o stänger in mig i en bil.... gillar INTE att åka bil.... hara bara övningskört två gånger, tyckte det va för tråkigt efter sissta, hehe

SmackMan skrev:
Det har inte blivit mer än ca 250 mil.. av dom så var ca 200 på gotland.. det var en hojsemester som man inte kommer att glömma.. första hojsemester men absolut inte den sista!
Åh, långresa, TYST med dig!! :D

Är så jäkla sugen på o sticka iväg på en långresa...

500 mil har d blivit för min del!!

Runt 4 mil om jag minns mätarn rätt :) hojen har stått i 2000 bitar störredelen av vår och sommar , körde lite igår och åkte o tankade den idag :) får se om jag kör någe mer i år

e-dwarf skrev:
hojen har stått i 2000 bitar störredelen av vår och sommar ,

Ahh, du har blandat ihopa årstiderna.

Det är ju på vintern man fixar på sommaren man kör.

Om man bara åker in till centrum och parkerar blir det ju inte så mycket mil...och oroar man sig över värdeminskningen per mil så är det väl bäst att inte ha hoj alls, verkar ju inte så kul då. :rolleyes:

Ninjaboy skrev:
Om man bara åker in till centrum och parkerar blir det ju inte så mycket mil...och oroar man sig över värdeminskningen per mil så är det väl bäst att inte ha hoj alls, verkar ju inte så kul då. :rolleyes:
Haha :D
Det är ALLTID nån "tung pojke" som hittar hit :hihi

I sommmar har det mest blivit att åka till kompiasr osv iom det tråkiga vädret, men de få dagarna det va fint va man ju ute :tummenupp

Ninjaboy skrev:
Vadå tung...jag är inte alls fet. :va :tungan

EDIT: oops, såg inte att jag befann mig i en 125-tråd... :rodnar
Lugnt, du är välkommen.... Häng med oss, vi kör ifrån dig i kurvorna istället... (yeah, right, drömma gå ju :D)

Padde skrev:
Ahh, du har blandat ihopa årstiderna.

Det är ju på vintern man fixar på sommaren man kör.

Exakt. Men det är alltid så , hojjen rasar i början av säsongen , och blir klar till slutet :näsblod urghhhh

1000 mil blev det med nsr:en denna sommar, lika så förra sommaren. 2000 mil utan en enda renovering, ett kolvbyte, körde på olja för 27kr/L alla milen. Detta tycker jag bevisar att Honda ligger i en klass för sig kvalitetsmässigt, man får väl se hur det går nu när man skaffat sig en skramlaha.

Det har väl blivit ungefär 150 mil sen förra torsdagen då jag tog körkort. Sen övningskörde jag väl runt 100 mil med innan dess.

Snart 200. Haft körkort sen den 10:e förra månaden och inte kört på snart 2 veckor. :gnissla

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...