Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan ta allt mellan 2 timmar och 4 dagar. Typ.Croman skrev:Ska till mönstring imorgon för första gången och hade tänkt dra runt i Stockholm City efter att jag är klar. Börjar 10:00, någon som vet hur lång tid det ska ta innan jag är klar?
Croman skrev:Ska till mönstring imorgon för första gången och hade tänkt dra runt i Stockholm City efter att jag är klar. Börjar 10:00, någon som vet hur lång tid det ska ta innan jag är klar?
mb skrev:Jaså, bara en dag numera? Om jag inte minns fel så var det tre dagar för mig. -98 har jag för mig det var.
Det var ett inferno![]()
Nä, jag är bara 24. Äldre än dig iafChris Ash skrev:-98?? Jag trodde du var gammal som fan.
mb skrev:Nä, jag är bara 24. Äldre än dig iaf
Tog lätta mc-kortet, så det kan va att du lurat dit på hur många år jag skrivit att jag kört hoj.
Hehe, inte så många unga som lyssnar på "gubbrock"Chris Ash skrev:Nu kan jag inte svara på varför jag trodde det, helt ärligt trodde jag du var typ 35.![]()
mb skrev:Hehe, inte så många unga som lyssnar på "gubbrock"![]()
Chris Ash skrev:Förresten såg jag en kille på bussen förra veckan, han kan inte varit äldre än 14-15. I långt hår och med en Led Zeppelin-tröja,fan Bonzo hade varit död i minst tio år när han föddes, sånt ger mig hopp för mänskligheten.
McB skrev:Det finns alltså hopp.![]()
Croman skrev:Ska till mönstring imorgon för första gången och hade tänkt dra runt i Stockholm City efter att jag är klar. Börjar 10:00, någon som vet hur lång tid det ska ta innan jag är klar?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |