Nej det är ingen Vapormätare. Det är Aprilias orginalmätare.2982409Det där är ju en vapor mätare fråga lundgren han har väll en likadan...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej det är ingen Vapormätare. Det är Aprilias orginalmätare.2982409Det där är ju en vapor mätare fråga lundgren han har väll en likadan...?
känns så ja. Tryck på nån reset knapp2983078Den ar väll gått nästan 61 timmar? e tidräknare.. men den borde väll gå att ändra så att den visar distans med.. så gör de på min iaf.. men så är det inte en aprilia heller
Du har kört för långt.2983241Haha, tänkte precis ställa samma fråga här i forumet. Hur FAN?!
På bilden som bifogades visas dock inte alla mätare, det finns ju några andra grejer också. Jag trodde mig förstå mig på mätaren när den gick från 00.00 -> 9.99 och sedan slog över till 00.00 upphöjt med 1, där den upphöjda ettan alltså skulle innebära 10 mil (stämde helt överens med åkt sträcka). Men när jag sedan kom till 9.99 och upphöjt till 10, och den slog över.. Så kom den tillbaka på 00.00 upphöjt till inget? Hur fan ska man förklara det när man säljer den?![]()
![]()
ja det är bara att skrota hojen. inget annat att göra.2983539Du har kört för långt.![]()
I din annons sen kan du skriva: "Jag vet inte hur långt hojen har gått för jag kan inte läsa av mätaren, listar du ut det får du hojen gratis."
Den ar väll gått nästan 61 timmar? e tidräknare.. men den borde väll gå att ändra så att den visar distans med.. så gör de på min iaf.. men så är det inte en aprilia heller
Har du ingen instrutionsbok???
Haha, tänkte precis ställa samma fråga här i forumet. Hur FAN?!
På bilden som bifogades visas dock inte alla mätare, det finns ju några andra grejer också. Jag trodde mig förstå mig på mätaren när den gick från 00.00 -> 9.99 och sedan slog över till 00.00 upphöjt med 1, där den upphöjda ettan alltså skulle innebära 10 mil (stämde helt överens med åkt sträcka). Men när jag sedan kom till 9.99 och upphöjt till 10, och den slog över.. Så kom den tillbaka på 00.00 upphöjt till inget? Hur fan ska man förklara det när man säljer den?![]()
![]()
Jag var inne och kollade på din profil för att se om inte du redan hade lagt upp en liknande tråd...till min stora förvåning hade du inte det. Men det är bra att jag inte är ensam om problemetDet du beskriver stämmer på min med...jag har kommit fram till samma sak som du. Orkade bara inte förklara det när jag la upp tråden.
Nu kan jag även avslöja att du fick mig att köpa en MX 125:a...jag såg din hoj på moppenet (det är till och med pinsamt att bara nämna det forumet) förra året och föll för den. Så tack så mycket AxlySM!![]()
Men hur fan tänker man om man gör en mätare med minnessiffror och skit UTAN att förklara hur man läser av skiten i instruktionsboken!?![]()
Dags att göra slut på den här diskussionen nu![]()
ja, men det är liksom..den är programmerad för att nollställa sig efter kolvbyte, efterssom dt är det man säljer den på..hur långt den gott med samma kolv osv..Så den är förbrogramerad på 10 mil..så alla slipper beskymret att räkna själva..2983241Haha, tänkte precis ställa samma fråga här i forumet. Hur FAN?!
![]()
1746.094 km låter trovärdigare.Jag tänker att den kanske har gått 1746.094 mil. Jag menar jag vet att jag kör mycket...men är det HELT ologiskt att den har gått så långt sen jag fick den i september förra året? Då har jag inte kört på vintern heller...
I bilden som bifogades ett par inlägg över så verkar det som det.2990719Finns det distansmätare i den då? Många enduro och liknande har bara timräknare
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |