hur länge orkar ni en fredagskväll

Det beror endast på hur kul det är och hur många det är som tycker det är kul. Är alla på humör brukar det bli till klockan 4, har gått ända till kl 08:00 nån gång men det är ovanligt. Är det tråkigt är man hemma efter två nån gång.

2fast4hjo skrev:
varför :va , då ska jag aldrig gifta mig.

Krogen är överskattad... :fyllisar hemma är mycket roligare o billigare.. inga toaletter som är ockuperade av :tuttar som måste in dit flera stycken för att snacka "hemlisar" :mad:

Heller ingen gnällig vakt som kan slänga ut en. Inget inträde o "hemma" är alltid öppet :yoparty

O jag vet att drinkarna VERKLIGEN innehåller "lagom" mycket sprit :tungan

ops :felämne
Ja osså träffar man ju så mkt trevliga människor hemma... :va

Kogen är 9½ggr av 10 ASROLIGT tycker jag. Däremot är det inte alls kul att gå på krogen på sommaren, då vill jag ha grillat, cider, snaps och te med ett glas baileys som avslut:)
(Oftast ska man köra hoj dagen efter så de blir sparsamt med dricka och mycket äta:) )

På vintern är det hur kul som helst att gå ut och dansa tills man tappat känseln i tårna :banana

Jag pallar till stängning. Däremot vill inga andra gå ut på fredagar så därför somnar jag i soffan vid 21-tiden i ren protest:rodnar

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg