hur länge orkar ni en fredagskväll

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
tja har precis kommit hem från krogen. gick där ifrån halv 1 helt slut . nu te frågan hur länge orkar ni parta på krogen?`jag brukar va trött å villa gå hem vid 1.

Beror lite på humöret och folket på krogen men normalt brukar jag stanna till stängning (02:00 här).
Har dock blivit tidiga kvällar ett tag nu, dvs runt 1.

Det finns flera faktorer att räkna in:
1. Hur pass välutvecklad fyllan är
2. Någon tjej på gång
3. Övrigt umgänge (vilket kan kopplas ihop med punkt 2)

1=ute länge
1+3=ute länge
1+2= :banana + hem tidigt

Ibland får jag ryck o kan röja hela natten, men oftast är jag rätt sleten kl 2. Till saken hör väl också att på fredag går man upp tidigt men på lördag kan man ju gå upp 12 om man så vill, då är man piggare på kvällen o kan röja bättre! :D

Fazer skrev:
Och om man är gift, bör man sova nu! Enligt frun.

varför :va , då ska jag aldrig gifta mig.

Krogen är överskattad... :fyllisar hemma är mycket roligare o billigare.. inga toaletter som är ockuperade av :tuttar som måste in dit flera stycken för att snacka "hemlisar" :mad:

Heller ingen gnällig vakt som kan slänga ut en. Inget inträde o "hemma" är alltid öppet :yoparty

O jag vet att drinkarna VERKLIGEN innehåller "lagom" mycket sprit :tungan

ops :felämne

Last edited:
Tjee... ja hur länge pallar man igentligen :confused: Sitter och groggar å lirar box, närmare bästämt Far Cry phet ball nu blir det ett par grogg till å mörsa vidare... skål :fyllisar

beror helt på hur länge man är ute , rockbaren på KM stänger här i kalmar vid
01:00 :3freak sen går man ju vidar o kollar läget men det brukar vara skittråkigt så då går man o fyllekäkar lite , sen beger man sig hem.

Igår blev det ganska länge Hellacopters på Palace riktigt bra va det.
Smet in på V.I.P avdelningen på andra våningen så jag stod där o drack öl
o hade skitbra plats :yoparty
Kom hem något efter 02:00 med jeansen nerspillda med öl :fyllisar

Fredagar är ju värdelösa om man ska festa, man är ju dödstrött efter arbetsveckan och har gått upp tidigt. Är ju bra jobbat att hålla sig uppe till 01.

Va fan hörrni! :7peta

Jag kommer sällan hem den här årstiden innan det blir ljust. Om ni pallrar er hem vid ett-tiden så vill jag verkligen inte bli några år äldre! :(

Jag orkar inte ut på krogen över huvud taget :crash

Jag satt hemma och söp hela kvällen igår och gick i säng runt 4-tiden. Drack sista groggen runt 3-snåret så man är lite slirig fortfarande. Men det bästa av allt är att jag gick upp utan problem vid 11! Tycker jag är bra gjort iaf.
Till 4-5 brukar jag orka hålla mig uppe så länge jag blir tankad. Så fort man slutar dricka så somnar man så det gäller att hålla dem flytandes hela tiden :tummenupp

Brukar man inte gå ut till krogen vid ett?? O går ut från krogen när de börjar tända i taket. Hem, beroende på hur läget är.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg