Hur klara av/fixa ett "brejk"

Beanise skrev:
2154408Det som såg så ljust ut för senast två helger, slutade med att förra tisdagen. Tog det slut mellan flickan och mig, bara det suger jävligt hårt..

Eftersom hon mår sämre än mig..

Det värsta av allt, är bara. Att allt jag verkar säga, spelar ingen roll. Det sårar henne till denna milda grad.. Så att hon själv, tar på sig hela ansvaret för detta...
Det känns bara så fel, för det sista jag vill är att såra henne ännu mer. Vilket jag lyckas med som sagt hela tiden..

Det gör så himla himla ont i mig, för jag vet. Att hon nu ligger med huvudet begravt i sängen och gråter. Det sista jag vill, är att hon ska må dåligt... :gråta

Hate to say i told you so.. but.. så funkar det.

allt det där snacket att hon mår sämre än dej är bara BS enligt egna erfarenheter. tror knappast att hon ligger o gråter om jag ska va ärlig, hon gjorde ju slut med dej, hon sårade dej inte tvärt om eller.. sen tycker jag det där med o va vänner är överskattat, o om det ev skulle va bra så minst 3 år på det inte 6 månader som nån sa. skaffa andra vänner istället. mitt tips håll dej borta bara det blir bäst för dej men det blir nog inte lätt för dej nu ett tag framöver

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg