Hur kan man banna Swedie?

helt ointresserad av era synpunkter; det är swedies åsikt jag frågade efter.

han är ju trots allt küngen här på sh.

Jag är mest nyfiken hur Mattias kan ha regdatum tidigt 2002 då vi andra som omreggade efter crashen har regdatum mars 2003. :-)

Jag är mer nyfiken på hur Gustav1 kan ha ett regdatum daterat 1982?

Ja förbannat irriterande. Alla vet Gustav den förste är självaste Gustav Vasa. Följdaktligen bör dennes
regdatum vara 1528.

en liten fundering bara swedie; hur ser de på de personer som startar trådar eller postar inlägg med rasistiska motiv? sådana finns det en hel del av här på sh och under årens lopp har det blivit än värre.

fast du kanske anser att dessa trådar/inlägg varken förpestar tillvaron eller är löjliga? vore bra att reda ut, eller hur?

Du får väl fråga dom. Kanske via PM istället. Tror du får bättre respons än via sådan här tråd. Det finns regler på SH och det är dom moderatorerna ska efterfölja och se till att folk följer.

Rapportera inlägg du anser inte är enligt reglerna, så tas det om hand om, om den motivering som skrivits stämmer.

Du får väl fråga dom. Kanske via PM istället. Tror du får bättre respons än via sådan här tråd. Det finns regler på SH och det är dom moderatorerna ska efterfölja och se till att folk följer.

Rapportera inlägg du anser inte är enligt reglerna, så tas det om hand om, om den motivering som skrivits stämmer.

ok.

vad tycker DU personligen, om frågan i mitt förra inlägg?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT