Hur kan man banna Swedie?

?

han stänger trådar till höger och vänster.
När någon anmäler ett inlägg som bryter mot reglerna så skickas det ett meddelande till berörd moderator(er) samt admin.
Är det tillräckligt allvarligt och ingen moderator är närvarande samt att admin råkar befinna sig online så händer det att han fixar det.

Bara för att varannan av de trådar du skapar stängs betyder inte att det stängs trådar till höger och vänster.
Tro det eller ej men majoriteten av användarna härinne har aldrig fått en tråd stängd eller ett av sina inlägg modererat.

Ett annat spännande fenomen är att SH å ena sidan är ett mörkblått forum, där vänsterpatrask står oerhört lågt i kurs, men när SH:s eventuella vinster och intäkter kommer på tal så förvandlas hela forumet till regelrätta sossekommunister...

Varför tror vänsterpatrask att blåa bara vill att allt ska kosta utan intresse för vad man får?

Här är värdet medlemmarna, inte den tekniska grunden.
Visst, finns ett värde av historiken och det inarbetade varumärket, svårt som attan att starta något nytt och locka användare.

Samtidigt har forumet bytt karraktär och målgrupp efter försäljningen.

Jag tycker ÅAS att det stängs och slängs för få rena skittrådar.

Dom som har kastats är ju riktiga jävla bottennapp som bara trådstartaren själv tyckte var roliga.

Det finns en rad kostnader för att driva en IT-miljö vilket folk inte verkar förstå.. för att ta ett exempel.

Jag är medveten om att SH har vissa omkostnader. Men det finns forum som är ideellt drivna utan reklam. Fråga har SH någon fast anställd förutom Swedie? Å andra sidan är forumet en perfekt reklam exponerings yta för MC handlare & andra i branschen. Snacka om att nå rätt målgrupp med sin reklam, vilket borde generera bra med pengar. En helsida i DN ger mindre genomslag en ruta på SH eller en MC tidning för den delen, skillnaden där emellan är att SH har ofantligt många fler besökare/dag än tidningarna. Sammantaget borde en annonsplats på SH kosta rejält med tanke på genomslaget. Eller?

Bara för att varannan av de trådar du skapar stängs betyder inte att det stängs trådar till höger och vänster.
Tro det eller ej men majoriteten av användarna härinne har aldrig fått en tråd stängd eller ett av sina inlägg modererat.

bubben, visserligen är jag glad över att du fått dina julklappar beståendes av extrasaltade grisöron som du kommer ha nytta av imorgon kväll i grottan, men var någonstans påstod jag att swedie stänger ner mina trådar? du som moderator vet säkert att jag inte är speciellt aktiv längre på sh, så skärp dig nu och sök hjälp för din dna kollaps istället.

tråden är seriös, så var du det med.

Hur stor kostnad borde det vara på en såhär lågtraffikerad sida?

Hur mycket borde riktad reklam till reklamares drömmålgrupp (män 20-35) generera?

Om SH är en lågtrafikerad sida så blir ju också annonsintäkterna där efter, då reklamen generellt sett baseras på antal visningar eller en uppskattning av det antal människor man kan nå. Hur SHs reklamavtal vet jag förstås inte, men det låter ju inte orimligt att SH antingen har många besökare vilket ger större inkomster men också större kostnader för drift, eller färre besökare med lägre driftskostnader vilket då också ger mindre inkomster.

Känns lite orättvist, alla skall få chansen till att känna sig som ett forumtroll nu och då:mad:

tråden är seriös, så var du det med.

Hur kan man banna Swedie?

ja, hur?

jag undrar bara i all min stillhet denna kväll i nådens & herrens år 2011.

naturligtvis för dålig moderering.

Tycker inte trådstarten var vidare seriöst utformad då trådskaparen vill försöka banna admin.
Men jag antar att jag inte fattade seriösiteten i ditt inlägg där. Du kanske borde sikta in dig på att vara tydligare så att även vi med dåligt dna fattar.

Tycker inte trådstarten var vidare seriöst utformad då trådskaparen vill försöka banna admin.
Men jag antar att jag inte fattade seriösiteten i ditt inlägg där. Du kanske borde sikta in dig på att vara tydligare så att även vi med dåligt dna fattar.

...tips; om du inte förstår, ska du inte svara.

Jag tror att jag ska göra såhär: Jag bannar bettskena tills helgerna är över. Då får han mer tid över till att spamma andra, mycket bättre forum med sin vishet. Det blir väl bra?

Jag tror att jag ska göra såhär: Jag bannar bettskena tills helgerna är över. Då får han mer tid över till att spamma andra, mycket bättre forum med sin vishet. Det blir väl bra?
Byt nick på fanskapet också till "byxklåda" lr nåt.

Tror herr bettskena blev sne efter att han nekades att bli moderator själv. :hihi Man måste ju ha en viss historik av gott uppförande, och det står inte Bettskena för tyvärr.

Den här tråden var ett ordentligt bottennapp av TS. Du kanske borde skriva en "adjö"-tråd oxå. Du verkar ju inte speciellt nöjd med ditt medlemskap på SH, så varför stanna kvar och förpesta närvaron för alla andra med sådana här löjliga trådar?

Vore du förresten seriös, så skulle du ta upp dina problem direkt med personen i fråga du vill klaga på, eller med ägarna av sajten. Jag personligen lyssnar på kritik i alla former och samlar dom på hög tills dess att det är dags att göra ändringar på sajten. Beslut görs tillsammans med Egmont.

Vill du avsätta mig som admin, ring Egmont och klaga. Lycka till. Jag är inte anställd hos dom, utan sköter sajten åt dom med ett konsultarvode som betalning. Och nej, det är inte en stor ersättning, men tillräckligt för att orka med allt skit denna sajt kan stå för ibland.

Last edited:
2003 kunde man läsa: Swedie for president när SH var nytt.
Om de som nu inte trivs kunde låta bli tangentbordet!!

A
Tanken att banna Swedie påminner mig om en anekdot från en MAC-kurs på 90-talet.
En kursdeltagare skapade en genväg till papperskorgen och slängde sedan papperskorgen i den.
Poof, så var båda borta. Något åt det hållet skulle kanske funka?
Förstår dock inte vad problemet är?
Normal standardmoderering.

Nä, nu måste jag torka lite mer tjejkräks.

/e

En kursdeltagare skapade en genväg till papperskorgen och slängde sedan papperskorgen i den.
Poof, så var båda borta. Något åt det hållet skulle kanske funka?
Så t.ex. när Bettskena gör ett inlägg så körs ett script som raderar hans inlägg automatiskt... Hhmmm.... Det där kanske vore något...

Så t.ex. när Bettskena gör ett inlägg så körs ett script som raderar hans inlägg automatiskt... Hhmmm.... Det där kanske vore något...

Jag måste dock ändå säga att sh.com inte vore desamma om inte vissa excentriska personer fick komma fram med sina ibland knepiga åsikter. Visst, vissa kanske sänker nivån på diskussionerna men det är mångfalden som gör detta forum till vad den är.

Snacka om att hoppa över hela jävla floden för att hämta vatten ;)
Skall det skivas script så skal det göras vettigt, skriv ett som ändrar allt till "Jag ser rosa elefanter när jag dansar i min ballerinakjol"

Tror herr bettskena blev sne efter att han nekades att bli moderator själv. :hihi Man måste ju ha en viss historik av gott uppförande, och det står inte Bettskena för tyvärr.

...så varför stanna kvar och förpesta närvaron för alla andra med sådana här löjliga trådar?

en liten fundering bara swedie; hur ser de på de personer som startar trådar eller postar inlägg med rasistiska motiv? sådana finns det en hel del av här på sh och under årens lopp har det blivit än värre.

fast du kanske anser att dessa trådar/inlägg varken förpestar tillvaron eller är löjliga? vore bra att reda ut, eller hur?

en liten fundering bara swedie; hur ser de på de personer som startar trådar eller postar inlägg med rasistiska motiv? sådana finns det en hel del av här på sh och under årens lopp har det blivit än värre.

fast du kanske anser att dessa trådar/inlägg varken förpestar tillvaron eller är löjliga? vore bra att reda ut, eller hur?

Sådana inlägg har jag sett bli raderade, har du något exempel på trådar?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT