Måste bara berätta om min dag, Jag slutade tidigt från jobbet och beslöt mig för att olja KN filtret och rengöra. Sagt och gjort så skruvade jag isär allt och skulle till lokala butiken för lite godis. Sätter mig på hojjen och klickar på starten, Inte ett liv . FAAAN tänker man
Nu har jag rört i någon kabel till start motorn som går i det utrymme man nyligen skruvat i.
Bara att plocka isär skiten igen och leta rätt på faanskapet, Jag kollade ALLT vände ut och in på allt. Mätte upp alla kablar samt kopplingar kollade batteriet tändningslåset säkringar ja ALLT fick en grundlig genomgång helt utan resultat.
Efter några timmar var tålamodet slut och grejjer började flyga runt i garaget
lite senare satt jag i garaget sur o arg då kompisen tittade in genom garage dörren, Vad gör du undrade han? JAg förklarade allt och han började titta runt cykeln,
Efter en stund så frågade han om jag testat att klicka av dödar brytaren på styret
Va faan säger du är den i :kocko
Japp det var den, och hojjen startade direkt

Bara att plocka isär skiten igen och leta rätt på faanskapet, Jag kollade ALLT vände ut och in på allt. Mätte upp alla kablar samt kopplingar kollade batteriet tändningslåset säkringar ja ALLT fick en grundlig genomgång helt utan resultat.
Efter några timmar var tålamodet slut och grejjer började flyga runt i garaget

Efter en stund så frågade han om jag testat att klicka av dödar brytaren på styret

Japp det var den, och hojjen startade direkt