Hur kör du?

Hur är din körförmåga?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
oscar skrev:

Vad är det du vill ha fram då?
Jag kör om på insidan o allt möjligt skit men jag utsätter ju inte andra än mig själv för fara och då anser jag att jag kör trafiksäkert. Kör jag kasst nu då? Jag har också krockat ett 20-tal bilar.
Du verkar bara vara en liten mes som vill provecera till bråk. Vi kan bråka om du vill.
 
galning skrev:
Vad är det du vill ha fram då?
Jag kör om på insidan o allt möjligt skit men jag utsätter ju inte andra än mig själv för fara och då anser jag att jag kör trafiksäkert. Kör jag kasst nu då? Jag har också krockat ett 20-tal bilar.
Du verkar bara vara en liten mes som vill provecera till bråk. Vi kan bråka om du vill.
Dum pau rikk tigt
 
galning skrev:
Vad är det du vill ha fram då?
Jag kör om på insidan o allt möjligt skit men jag utsätter ju inte andra än mig själv för fara och då anser jag att jag kör trafiksäkert. Kör jag kasst nu då? Jag har också krockat ett 20-tal bilar.
Du verkar bara vara en liten mes som vill provecera till bråk. Vi kan bråka om du vill.

Suck! Du verkar vara ett riktigt kronpucko du med!!! Jag kör inte som en mes, men inte heller som en korkad stackare som krockat ett 20-tal bilar.

Jag undrar bara hur man kan skryta om hur man kör på diverse korkade sätt, för att sedan säga att man är en god förare!
 
Har man krockat ett 20-tal bilar kan man på statistiska grunder anses köra som en riktig dj*vla sopa.. :rofl (Om man inte kör folkrace då förstås)
Troligen är man då också riktigt risig på att köra hoj även om man forskat i avdelningen udda omkörningar. :hej
 
Hittade en bild på Galning Och Mavve, dom verkar komma bra överens :fatta!
Lika barn leka bäst :rofl
 

Bifogat

  • galning+mavve.jpg
    galning+mavve.jpg
    17.4 KB · Visningar: 88
Hanterar nog min kawa som en riktig kratta jag. Har ju bara hunnit köra några veckor med den. Sen så tycker jag ju om att ligga på gränsen av vad jag klarar också, så inte speciellt säker i trafik heller. Ojoj. Men fan va' kul ja' har! :hihi
 
galning skrev:
Vad är det du vill ha fram då?
Jag kör om på insidan o allt möjligt skit men jag utsätter ju inte andra än mig själv för fara och då anser jag att jag kör trafiksäkert. Kör jag kasst nu då? Jag har också krockat ett 20-tal bilar.
Du verkar bara vara en liten mes som vill provecera till bråk. Vi kan bråka om du vill.

Du kör kasst. Du verkar också ha ett alldeles för högt blodtryck, tagga ner en aning så blir allt trevligare.
 
galning skrev:
Vad är det du vill ha fram då?
Jag kör om på insidan o allt möjligt skit men jag utsätter ju inte andra än mig själv för fara och då anser jag att jag kör trafiksäkert. Kör jag kasst nu då? Jag har också krockat ett 20-tal bilar.
Du verkar bara vara en liten mes som vill provecera till bråk. Vi kan bråka om du vill.

:Bugar

Du är min gud!
 
eus skrev:
:Bugar

Du är min gud!
Du glömde denna smajli :rolleyes: Om Galning ska våga visa sig i sommar så bör han tagga ner lite, att mopsa med en CBR 600 gathoj mot Oscars Rejsetta är rena skämtet, ni får ju inte ens köra i samma klass :kocko
 
GSXR1100R skrev:
Du glömde denna smajli :rolleyes: Om Galning ska våga visa sig i sommar så bör han tagga ner lite, att mopsa med en CBR 600 gathoj mot Oscars Rejsetta är rena skämtet, ni får ju inte ens köra i samma klass :kocko

jag glömde inget.. jag var fullt seriös :rolleyes:
 
Jag kör gärna fort, men aldrig över min förmåga. Hur bra jag kör är upp till andra att bedöma, det är de som ser!

//Emmi
 
Zeb_Macahan skrev:
Jag kör gärna fort, men aldrig över min förmåga. Hur bra jag kör är upp till andra att bedöma, det är de som ser!

//Emmi
Du kör bra enligt mig och många andra :tummenupp
 
GSXR1100R skrev:
Hittade en bild på Galning Och Mavve, dom verkar komma bra överens :fatta!
Lika barn leka bäst :rofl

Va fan ska du alltid blanda dig för?
Bråk gillar du tydligen för du är alltid där o skall visa dig.

Oscar är stor i truten som fan utan att nån gjort honom nånting, frågan e ju om han kan stå för det dagen man blir riktigt förbannad på honom?
Hoppas han gör det iaf.

Gruppkram nu!
 
Chris Ash skrev:
Du kör kasst. Du verkar också ha ett alldeles för högt blodtryck, tagga ner en aning så blir allt trevligare.

Likadant här, varför skall du provecera?
Du kan inte ens köra i trafiken med din - hur bra kör du själv?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top