oscar skrev:När kommer My...flåt Mavves fantasifulla förklaring!?![]()
![]()
Upp!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oscar skrev:När kommer My...flåt Mavves fantasifulla förklaring!?![]()
![]()
oscar skrev:Upp!!!
Dum pau rikk tigtgalning skrev:Vad är det du vill ha fram då?
Jag kör om på insidan o allt möjligt skit men jag utsätter ju inte andra än mig själv för fara och då anser jag att jag kör trafiksäkert. Kör jag kasst nu då? Jag har också krockat ett 20-tal bilar.
Du verkar bara vara en liten mes som vill provecera till bråk. Vi kan bråka om du vill.
galning skrev:Vad är det du vill ha fram då?
Jag kör om på insidan o allt möjligt skit men jag utsätter ju inte andra än mig själv för fara och då anser jag att jag kör trafiksäkert. Kör jag kasst nu då? Jag har också krockat ett 20-tal bilar.
Du verkar bara vara en liten mes som vill provecera till bråk. Vi kan bråka om du vill.
(Om man inte kör folkrace då förstås)

galning skrev:Vad är det du vill ha fram då?
Jag kör om på insidan o allt möjligt skit men jag utsätter ju inte andra än mig själv för fara och då anser jag att jag kör trafiksäkert. Kör jag kasst nu då? Jag har också krockat ett 20-tal bilar.
Du verkar bara vara en liten mes som vill provecera till bråk. Vi kan bråka om du vill.
galning skrev:Vad är det du vill ha fram då?
Jag kör om på insidan o allt möjligt skit men jag utsätter ju inte andra än mig själv för fara och då anser jag att jag kör trafiksäkert. Kör jag kasst nu då? Jag har också krockat ett 20-tal bilar.
Du verkar bara vara en liten mes som vill provecera till bråk. Vi kan bråka om du vill.
Du glömde denna smajlieus skrev:![]()
Du är min gud!
GSXR1100R skrev:Du glömde denna smajliOm Galning ska våga visa sig i sommar så bör han tagga ner lite, att mopsa med en CBR 600 gathoj mot Oscars Rejsetta är rena skämtet, ni får ju inte ens köra i samma klass :kocko
Du kör bra enligt mig och många andraZeb_Macahan skrev:Jag kör gärna fort, men aldrig över min förmåga. Hur bra jag kör är upp till andra att bedöma, det är de som ser!
//Emmi
GSXR1100R skrev:Hittade en bild på Galning Och Mavve, dom verkar komma bra överens![]()
Lika barn leka bäst![]()
Chris Ash skrev:Du kör kasst. Du verkar också ha ett alldeles för högt blodtryck, tagga ner en aning så blir allt trevligare.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |