Hur i helvete ter sig singel-livet?

Canidae

The Sound Of Perseverance
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
ZX9R Ninja // GasGas 300
Kommer på mig själv med att sitta lite små-full framför sporthoj på en lördags kväll... Fundersam över singel-livet så kommer jag på mig själv att jag faktiskt just nu har bestämt mig att skippa krogen å krogkvinnsen för att ist sitta hemma, inloggad på SH och skriva ner sin ångest av att faktiskt inte ha något å göra hemma i sin lägenhet än att surfa å kolla tv...

Någon som befinner sig i samma sitts eller?

:D ´Hehe hehe

Men är det inte lite piss att ragga på krogen?
Verkar som man mest hittar sina kvinns på jobbet/plugget igentligen... Sen skoltiden har jag nog mest träffat cheyer på jobbet som det blivit rock and roll med. Krog ragg får man väl med ibland men det är ju inte alltid "varan man trodde man köpt kvällen innan" när man vaknar på söndag morgon...:gnissla

Hur hittar man sin partner igentligen? :va

Verkar som man mest hittar sina kvinns på jobbet/plugget igentligen... Sen skoltiden har jag nog mest träffat cheyer på jobbet som det blivit rock and roll med. Krog ragg får man väl med ibland men det är ju inte alltid "varan man trodde man köpt kvällen innan" när man vaknar på söndag morgon...:gnissla

Pm:a runt till alla tjejer på sporthoj verkar ju vara en populär metod.

nätet e ju ett alternativ :)
Eller göra som ja dra upp en dörr så en brud får handtaget stenhårt i ryggen första gången ni ses. funka för mig 4 år sen o sambo med henne idag :D

nätet e ju ett alternativ :)
Eller göra som ja dra upp en dörr så en brud får handtaget stenhårt i ryggen första gången ni ses. funka för mig 4 år sen o sambo med henne idag :D

:D tror inte jag hade vågat det med tanke på alla anmälningar jag antagligen fått på mig...

Ibland säger det bara klick

Låg i en rondell o fotade knäskrap med motard det slog gnistor o föll bokstsvligen som en fura, ett antal samåknningar senare satt jag ensam hemma en torsdagskväll me en nyop fot o småtjattra over MSN, ... "va göres"? Nyssfrån jobbet o har gjort en drink" " det skulle inte va fel men själv e det tomt hemma" "jag har sprit hemma" varvid jag skrev thx utan att tãnka " vart bor du"(detta visste jag men ibland e fingrarna snabbare än hövet).
Etfter1,5 år går jag fortfarande på rosa små moln.:)

Last edited:
Lev som du inte skulle träffa någon dvs leta inte och planera ditt liv som du vill ha det.

Häng med på alla kostiga tillställningar så träffar du en massa folk och då finns det säkert någon som har en polare eller dyl som är intressant.

lev livet,sitt inte hemma och häcka,du måste ju ha något som du alltid velat göra ?

Lev som du inte skulle träffa någon dvs leta inte och planera ditt liv som du vill ha det.

Häng med på alla konstiga tillställningar så träffar du en massa folk och då finns det säkert någon som har en polare eller dyl som är intressant.

lev livet,sitt inte hemma och häcka,du måste ju ha något som du alltid velat göra ?

Exakt! :yoparty

Det är jääävligt skönt att vara singel även om man då och då kommer på sig att vilja få ett spontanse...kram, menar jag, en söndagmorgon-middag-kväll-natt-under jobb-efter jobb-före jobb-på köksbordet-på golvet-ute i naturen-in public-i sängen-känsla. :D

Vill man inte vara singel? Man slipper så många problem när man är partnerlös. Jag blev partnerlös ofrivilligt, men jag kommer inte bli med partner frivilligt igen på väääääldigt länge.

Jag hånglade med en tonåring igår. Jag blir bara äldre men småtjejerna kommer alltid att vara små. Fan vad gott.

No woman no cry

Det finns ju en anledning till att den låten kom till.:)

Back