Hur i helvete ter sig singel-livet?

Jag har kanske varit tillsammans med fel killar, men jag fick stå ut med massvis av svartsjuka, underliga kontrollerande frågor, diverse glåpord och anklagelser (tydligen var jag otrogen med alla killar jag körde hoj med tex). Var det någon fråga det tvistades om var jag alltid tvungen att lägga mig, oavsett vad det handlade om. Det var hans vilja för hela slanten. Tro fan jag tycker det är skönt att vara singel.

Jag har kanske varit tillsammans med fel killar, men jag fick stå ut med massvis av svartsjuka, underliga kontrollerande frågor, diverse glåpord och anklagelser (tydligen var jag otrogen med alla killar jag körde hoj med tex). Var det någon fråga det tvistades om var jag alltid tvungen att lägga mig, oavsett vad det handlade om. Det var hans vilja för hela slanten. Tro fan jag tycker det är skönt att vara singel.

Förstår verkligen att du föredrar att vara singel då, (misstänkte att det var så men ville fråga då jag inte var säker). Håller tummarna att du finner lyckan hos en riktig man och inte en omogen kille. :pannkyss

:D ´Hehe hehe

Men är det inte lite piss att ragga på krogen?
Verkar som man mest hittar sina kvinns på jobbet/plugget igentligen... Sen skoltiden har jag nog mest träffat cheyer på jobbet som det blivit rock and roll med. Krog ragg får man väl med ibland men det är ju inte alltid "varan man trodde man köpt kvällen innan" när man vaknar på söndag morgon...:gnissla

Hur hittar man sin partner igentligen? :va

man hittar dom på förfesten såklart, förutsatt att du inte pre-ölar med grabbarna allena. Nån kompis kompis tar med nyinflyttade kusinen från landet/utbytesstudenten/sin råsnygga klasskompis/lagkamrat. Man hinner inspektera och familiarisera sig med bytet medan man är städad och nykter men alkoholen bidrar med sin socialglidmedelseffekt tids nog. Så har det alltid funkat för mig. :tummenupp

kolleger/klasspolare/korridorare shall be approached with caution.

Du misstolkat låten som många andra, om du lyssnar ordentligt på texten så säger han "nej kvinna, gråt inte". Alltså tröstar han en kvinna.

word.

Singel edition e bästa juh :tummenupp
Blev singel nu efter 10 år tillsammans, men har istället fått ett socialt liv igen:d

Det kommer jag inte byta bort om det inte är VÄLDIGT speciellt ;)

:D ´Hehe hehe

Men är det inte lite piss att ragga på krogen?
Verkar som man mest hittar sina kvinns på jobbet/plugget igentligen... Sen skoltiden har jag nog mest träffat cheyer på jobbet som det blivit rock and roll med. Krog ragg får man väl med ibland men det är ju inte alltid "varan man trodde man köpt kvällen innan" när man vaknar på söndag morgon...:gnissla

Hur hittar man sin partner igentligen? :va

Du får nog banta ner dig några kilon... :arsele

Ragga på krogen funkar ju fan bara om man vill ha nåt oseriöst...

Last edited:
Hahaha! Jo, det är ju raggbart på en fest med enbart par. Ja, och så jag då. :FU

Singel-livet ska levas med singlar. Annars inget singel-liv...

Och finns det något farligare än när polarnas brudar blir lite berusade och börjar klänga lite olämpligt på en...brrr. Finns inget bra sätt att komma ur det där.

Singel-livet ska levas med singlar. Annars inget singel-liv...

Och finns det något farligare än när polarnas brudar blir lite berusade och börjar klänga lite olämpligt på en...brrr. Finns inget bra sätt att komma ur det där.

:hihi :tummenupp

Back