Kawasaki/Nils
Gammal nybörjare
Ja ha nu står man här med lilla toppen i näven.... nu merar jag toppen på Kawan inget annat.... Nybörjare som jag är hade jag inte väntat mig att det skulle se ut så här.... en massa grejer som jag infantalt trodde skulle sitta lösa och jätte lätta att putsa och göra fina.... Hur i fridens dar får man bort dom små "stoppers"????? Jag provade glatt med en tving av större modell och vips hade en hoppat ur .... men den andra vill tydligen inte....
Kan ni som vettiga och inte börjar med att plocka ner en motor utan erfarenhet hjälpa mig.
Om du undrar varför jag har den "lille en" i handen och bär mig åt som en idiot kan du läsa mitt tidigare inlägg. Se "Fastrostat tändstift"
P.S. Den "burk" som inte ville lossna trots att jag säkert hällt i en halv liter Coca Cola .... inte samtidigt.... vill fortfarande inte .... men snart ska jag....
Kan ni som vettiga och inte börjar med att plocka ner en motor utan erfarenhet hjälpa mig.
Om du undrar varför jag har den "lille en" i handen och bär mig åt som en idiot kan du läsa mitt tidigare inlägg. Se "Fastrostat tändstift"
P.S. Den "burk" som inte ville lossna trots att jag säkert hällt i en halv liter Coca Cola .... inte samtidigt.... vill fortfarande inte .... men snart ska jag....