Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag skall kolla om infästningsplanet är symmetriskt, då kan den metoden fungera.Låter den sitta kvar på hojen.
Förutom att kapa fingrar, fyller det där bandet nå'n annan funktion, eller är det bara pynt?Hur du än gör, gör inte som jag gjorde. Jag lyckades tvinna upp hela metallbandet som nitarna sitter i runt borret. Jag hann inte reagera innan den tog av pekfingertoppen inklusive halva nageln.
För att kunna packa om ljuddämparen.nyfiken noob undrar varför man borrar ur nitarna?
Det finns andra metoder också vilket framgår av en annan tråd:nyfiken noob undrar varför man borrar ur nitarna?
Är tacksam för svar! Slipa borret rätt eller köp borr för rostfritt...JAG HATAR ROSTFRIA NITAR !!!
Nej, det är inte olika borr, eller släppvinklar, eller något annat för rostfritt. Däremot så kan man köpa borr i olika kvalitéer, dyrare är generellt bättre, men inte alltid, det är lite av en djungel det där.Slipa borret rätt eller köp borr för rostfritt...
Olika släppvinklar.
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller