Nisse977
8000rpm+ känns skönt!
Hej!
Har ett orginal R1 Slipon på min Gixxer1100 -89... det är tyst som fan!(tråkigt)
Och så känns det som hojen är strypt som fan...
Så jag är på jakt efter en annan ljuddämpare!
Det finns ju några slipon till sal här och var.. men jag vet inte om det är så bra att skaffa vilket som helst, som ser bra ut!
Tar jag ett som är gjort för en 600/750 så kanske det är för litet? Eller? Vad ska man satsa på!?
Hade bara tänkt lägga 1000:- på det...
Har ett orginal R1 Slipon på min Gixxer1100 -89... det är tyst som fan!(tråkigt)
Det finns ju några slipon till sal här och var.. men jag vet inte om det är så bra att skaffa vilket som helst, som ser bra ut!
Tar jag ett som är gjort för en 600/750 så kanske det är för litet? Eller? Vad ska man satsa på!?Hade bara tänkt lägga 1000:- på det...
Last edited:
Låter gött men inte döjobbigt mycke. Innan den dämparen så var det ett V&H på den... 114db med nystoppad dämpare och bara 4000rpm.. skulle upp till 6000rpm...

pastagrejor.....) ska ge bra effekt till gammelgixxer. Estetiskt ligegr V&H SS2R bra till, är hygglig ljudnivå på dem med, Lasers grejor som brukar passa till så gamla hojar ser för djävliga ut. Yoshis race only funkar ju med, passar kanske om man tycker om mycket ljud.