Zilversurfer
Så, in i träsket igen
På Licenskursen? Vurpor, skandaler, vem strippade, vem var kung osv.
mvh//Zs
mvh//Zs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med dig och allra gladast blev jag när han kom upp till mig och säger "Otroligt fina spår du kör, så lätt, så snyggt det ser ut." Blev nästan lite rörd. Och satan i gatan vad han kunde köra!Canoly skrev:2109665Jag var uppe och frös ett par timmar på förmiddagen och tog några premiärbilder ( som inte blev bra ).
Förmiddagens kung enligt min mening var den här, många var de sporthojar som inte hängde med i hans tempo.
Mohahahahahaah!!!Ljunghusen skrev:2109779Jag tog också lite premiärbilder som inte heller blev bra, men endel av dom hittar ni här http://pelme.se/~ljunghusen/RR/
Maverick_ou812 skrev:2109765Jag håller med dig och allra gladast blev jag när han kom upp till mig och säger "Otroligt fina spår du kör, så lätt, så snyggt det ser ut." Blev nästan lite rörd. Och satan i gatan vad han kunde köra!
Och för att svara på ZS fråga....
Jag var som vanligt av banan och testade offroadegenskaperna på Viffern.
Lika kul som förra gångenNu var det bollhavet och på gräsmattan innan man kör ner i Liton som fick fint besök.
I övrigt körde Jimmyretta fort som fan (men blev ifrånåkt av Brink), Red Arrow hände med arselet på avgasröret på Millen, sanoj_81 hittade inte rätt spår igenom kurvan efter start och mål men var snabb ändå, Ducati Girl fixade licensen, *Superlight* mekade Ducce, jtds blev jävligt bra på bild (kolla KetogaN:s tråd) och bröderna brothers (fan jag har glömt era nick) delade på en Ducce och ordnade också sina licenser. Kul hade vi iallafall!!
Maverick_ou812 skrev:Och för att svara på ZS fråga....
Jag var som vanligt av banan och testade offroadegenskaperna på Viffern.
Lika kul som förra gångenNu var det bollhavet och på gräsmattan innan man kör ner i Liton som fick fint besök.
Nääää... jag ville bara kolla om det verkligen var Tussilago som växter där ute i hörnan. Plöjde ner i bollhavet, upp på gräset, in på banan, genom Liton, in i depån, kolla igenom hojen, kände på däcken och ut som fan igen.Zilversurfer skrev:2109798Klarade sig din hoj? Var det bara avåkning, ingen vurpa?
Ingen som klockade Era tider, man är ju nyfiken!!!
Maverick_ou812 skrev:2109790Mohahahahahaah!!!![]()
Kolla in Jimmyrettas visir, gissa om han var lack för att det immade igen!
Edit: Är det ok att ladda hem bilderna Anton?
Zilversurfer skrev:2109798Roligt att allt gick bra dåAtt BrInk var snabbare än Jimmy är inte konstigt 1.06.506 med en 250 SP på SM 2005 skojjar man inte bort.
Klarade sig din hoj? Var det bara avåkning, ingen vurpa?
Ingen som klockade Era tider, man är ju nyfiken!!!
Maverick_ou812 skrev:2109790Mohahahahahaah!!!![]()
Kolla in Jimmyrettas visir, gissa om han var lack för att det immade igen!
Edit: Är det ok att ladda hem bilderna Anton?
Bra gazzat!! (2:a efter Brink!!!!!) Detta året får jag nog se mig omkörd av digJimmyretta skrev:2110637Bla, bla, bl, b,,Hahaha kul med lite bildbevis.....som visar att det inte bara va bortförklaringar![]()
Bra bilder/J
Robz skrev:2111503Bra gazzat!! (2:a efter Brink!!!!!) Detta året får jag nog se mig omkörd av dig![]()
Fin bild av Ljunghusen på dig![]()
(Torpedring och trängning är min framtida meducin mot dig)
Superfina bilder av Keto... i vanlig ordning.
Det var för att du körde för saktatrollkarlen skrev:2112550Han visade spår men de va ingen som såg till han förutom i starten =(
Så man kan säga att ahn visade vägen ur depån.....
/R
trollkarlen skrev:2112550Han visade spår men de va ingen som såg till han förutom i starten =(
Så man kan säga att ahn visade vägen ur depån.....
/R
Till....BrInK skrev:2117241haha jag hade 3 st som hängde på juh. ska man ha hela lämmel tåget med sej så får man ligga på 2.30 tider runt knutstorp och då är det ingen som håller spåret bakom mej och dom som kör halv fort blir skit sura för det går så sjukt sakta. brukar köra 3-4 varv sen släppa förbi dom som hängt på och invänta nästa grupp men då sprack mitt avgassytem och sen va det färdig kört.....
jag kommer köra som "instruktör" för sydskånesemse så det e bara att säga till om nån vill ha hjälp eller tips när vi e på banan.
hej svej /Brink
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park