Hur gick det nu då?

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
På Licenskursen? Vurpor, skandaler, vem strippade, vem var kung osv.

mvh//Zs

Jag var uppe och frös ett par timmar på förmiddagen och tog några premiärbilder ( som inte blev bra ).

Förmiddagens kung enligt min mening var den här, många var de sporthojar som inte hängde med i hans tempo.

Bifogat

• snabb IMG_8454.jpg
    snabb IMG_8454.jpg
    122.6 KB · Visningar: 119
Canoly skrev:
2109665 Jag var uppe och frös ett par timmar på förmiddagen och tog några premiärbilder ( som inte blev bra ).

Förmiddagens kung enligt min mening var den här, många var de sporthojar som inte hängde med i hans tempo.
Jag håller med dig och allra gladast blev jag när han kom upp till mig och säger "Otroligt fina spår du kör, så lätt, så snyggt det ser ut." Blev nästan lite rörd. Och satan i gatan vad han kunde köra!

Och för att svara på ZS fråga....
Jag var som vanligt av banan och testade offroadegenskaperna på Viffern.
Lika kul som förra gången :näsblod Nu var det bollhavet och på gräsmattan innan man kör ner i Liton som fick fint besök.

I övrigt körde Jimmyretta fort som fan (men blev ifrånåkt av Brink), Red Arrow hände med arselet på avgasröret på Millen, sanoj_81 hittade inte rätt spår igenom kurvan efter start och mål men var snabb ändå, Ducati Girl fixade licensen, *Superlight* mekade Ducce :tummenupp , jtds blev jävligt bra på bild (kolla KetogaN:s tråd) och bröderna brothers (fan jag har glömt era nick) delade på en Ducce och ordnade också sina licenser. Kul hade vi iallafall!!

Ljunghusen skrev:
2109779 Jag tog också lite premiärbilder som inte heller blev bra, men endel av dom hittar ni här http://pelme.se/~ljunghusen/RR/
Mohahahahahaah!!! :tummenupp
Kolla in Jimmyrettas visir, gissa om han var lack för att det immade igen!

Edit: Är det ok att ladda hem bilderna Anton?

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
2109765 Jag håller med dig och allra gladast blev jag när han kom upp till mig och säger "Otroligt fina spår du kör, så lätt, så snyggt det ser ut." Blev nästan lite rörd. Och satan i gatan vad han kunde köra!

Lika kul som förra gången :näsblod Nu var det bollhavet och på gräsmattan innan man kör ner i Liton som fick fint besök.

I övrigt körde Jimmyretta fort som fan (men blev ifrånåkt av Brink), Red Arrow hände med arselet på avgasröret på Millen, sanoj_81 hittade inte rätt spår igenom kurvan efter start och mål men var snabb ändå, Ducati Girl fixade licensen, *Superlight* mekade Ducce :tummenupp , jtds blev jävligt bra på bild (kolla KetogaN:s tråd) och bröderna brothers (fan jag har glömt era nick) delade på en Ducce och ordnade också sina licenser. Kul hade vi iallafall!!

Roligt att allt gick bra då :tummenupp Att BrInk var snabbare än Jimmy är inte konstigt 1.06.506 med en 250 SP på SM 2005 skojjar man inte bort.

Klarade sig din hoj? Var det bara avåkning, ingen vurpa?

Ingen som klockade Era tider, man är ju nyfiken!!!

Maverick_ou812 skrev:

Ooo, mitt favoritvurpställe!
:näsblod

Zilversurfer skrev:
2109798 Klarade sig din hoj? Var det bara avåkning, ingen vurpa?

Nääää... jag ville bara kolla om det verkligen var Tussilago som växter där ute i hörnan. Plöjde ner i bollhavet, upp på gräset, in på banan, genom Liton, in i depån, kolla igenom hojen, kände på däcken och ut som fan igen.
Skall tillägga att jag efter detta prickade kurvan något bättre resten av dan. :D Det togs inga tider så vitt jag vet, det var ingen som hade almanacka med sig...

Maverick_ou812 skrev:
2109790 Mohahahahahaah!!! :tummenupp

Ja självfallet! Normalt sett tar jag en peng för bilder i högsta upplösning men eftersom det nu va premiären så hojta till om ni vill ha nån bild.

Har även köpt en A3-skrivare precis som jag inte hunnit inviga

Zilversurfer skrev:
2109798 Roligt att allt gick bra då :tummenupp Att BrInk var snabbare än Jimmy är inte konstigt 1.06.506 med en 250 SP på SM 2005 skojjar man inte bort.

Klarade sig din hoj? Var det bara avåkning, ingen vurpa?

Snabb, han är inte lite snabbare utan mycket snabbare än vad jag någonsin kommer att bli. Men kul va det :tummenupp

//J

Maverick_ou812 skrev:
2109790 Mohahahahahaah!!! :tummenupp

Hahaha kul med lite bildbevis.....som visar att det inte bara va bortförklaringar :tungan

Bra bilder :tummenupp

/J

Jimmyretta skrev:
2110637 Bla, bla, bl, b,,Hahaha kul med lite bildbevis.....som visar att det inte bara va bortförklaringar :tungan
Bra bilder :tummenupp /J
Bra gazzat!! (2:a efter Brink!!!!!) Detta året får jag nog se mig omkörd av dig :huvet
Fin bild av Ljunghusen på dig :tummenupp
(Torpedring och trängning är min framtida meducin mot dig :argpådato )

Superfina bilder av Keto... i vanlig ordning.

Last edited:
Robz skrev:
2111503 Bra gazzat!! (2:a efter Brink!!!!!) Detta året får jag nog se mig omkörd av dig :huvet
Fin bild av Ljunghusen på dig :tummenupp
(Torpedring och trängning är min framtida meducin mot dig :argpådato )

Superfina bilder av Keto... i vanlig ordning.

Nej nej nej... brink visade spår under förmiddagen, du kör nog fortfarande ifrån mig :brinnerup

// J

Han visade spår men de va ingen som såg till han förutom i starten =(

Så man kan säga att ahn visade vägen ur depån.....

/R

trollkarlen skrev:
2112550 Han visade spår men de va ingen som såg till han förutom i starten =(

/R
Det var för att du körde för sakta :7peta Jag gick ut som trea bakon Jimmyretta och Red Arrow och hängde med ända bort till hornålen sen var det bye bye! :rolleyes: Brink fuskade dessutom och gick ut på varma däck för annars hade man ju... :näsblod

Se nu till att bli varm i kläderna, du brukar ju flyga fram och inte fisköra i mitt tempo. Blev chockad när jag körde om dig. :hihi

De kommer ja lovar :tummenupp
både jag och hojen låg fortfarande i ide fortfarande...

/R

trollkarlen skrev:
2112550 Han visade spår men de va ingen som såg till han förutom i starten =(

/R

haha jag hade 3 st som hängde på juh. ska man ha hela lämmel tåget med sej så får man ligga på 2.30 tider runt knutstorp och då är det ingen som håller spåret bakom mej och dom som kör halv fort blir skit sura för det går så sjukt sakta. brukar köra 3-4 varv sen släppa förbi dom som hängt på och invänta nästa grupp men då sprack mitt avgassytem och sen va det färdig kört.....
jag kommer köra som "instruktör" för sydskånesemse så det e bara att säga till om nån vill ha hjälp eller tips när vi e på banan.
hej svej /Brink

BrInK skrev:
2117241 haha jag hade 3 st som hängde på juh. ska man ha hela lämmel tåget med sej så får man ligga på 2.30 tider runt knutstorp och då är det ingen som håller spåret bakom mej och dom som kör halv fort blir skit sura för det går så sjukt sakta. brukar köra 3-4 varv sen släppa förbi dom som hängt på och invänta nästa grupp men då sprack mitt avgassytem och sen va det färdig kört.....
jag kommer köra som "instruktör" för sydskånesemse så det e bara att säga till om nån vill ha hjälp eller tips när vi e på banan.
hej svej /Brink
Till....

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026