Thomas_34
4 Q
Har du insett USA's enorma problematik med just illegala invandrare? Kollaps av ekonomin som vi ser nu...
Och ska vi dra in USA och ha det som måttstock kan man ju säga att urinvånarna sitter numer i reservat.
Sen är det ju lite så om du tar in någon i ditt hem te x så är det ju dina regler som gäller och man bör ju visa respekt,om sen personen slår sönder din lägenhet,misshandlar dig ,våldtar din fru så låter du inte den personen vara kvar,eller? lite så ser jag på det. Det innebär inte att invandrare behöver krypa,bocka och buga för var svensk denne möter.
Det skrämmande är att det är fult att älska sitt land och att våra fäder som ändå byggt upp det vi har ,att deras jobb nästan är för intet.
Våra gammla kungar och förfädrar snurrar nog som turbiner i sina gravar ,det var lite mer jävla anamma i de gossarna.
folk som kommer hit till Sverige som vill bli en del av samhället,utbilda sig,arbeta och som sköter sig ska man såklart hjälpa , att kasta ut en femåring och och dess familj kan man tycka är märkligt ,de bör ju få en chans iaf,det finns ju andra som man kan kasta ut i deras ställe ,,bara åka till kåken och hämta.
Samarbete med USA är ju inte fel angående terrorismen,,en terrorist ska inte känna sig säker i Sverige,de ska inte få ha träningsläger som utanför Skellefteå(tror jag det var," kalla fakta tv4") Låt dom komma in och hämta bara.
Det lustiga är också att vissa får tydligen hålla på med judeförföljning och uppmana till att dessa ska dödas och detta handlar då inte om Svenska nazister,nationalister etc.Att det sen tystas ner är tycker jag är lite märkligt,en notis sen inget mer,hur hade det varit om det handlat om en svensk gruppering?
Det finns en kvinna,på Malmö universitet.Hon gjorde en statistik,om samband med av att bli misshandlad och rånad av 1: generationens invandrandre osv hur som helst denne rapport var inte till någon fördel för kriminella invandrare ,och återigen ett lika märkligt försvinnande ,,inte ett ljud mer om det.
Sverige ska då var en demokrati som många politiker stolt slår sig på bröstet för,så undrar man ju varför Mona vill förbjuda SD att sitta med i Eu. Är det bara demokrati när det gäller deras värderingar?
Och hur kommer det sig att svenska politiker är så rädda av sig? börjar ju undra om det är personliga motiv,dvs dom säljer oss och frågan är till vilket pris?
Last edited: