Hur Gay är du?

43% ghey ;)

kan säga att jag också undrade vad fan som hände när första mätaren gick upp till 100% :D

23 % gay.
Hoho! Det är onekligen ett rätt fördomsfullt gaytest. Hopkokat av fjollorna i gaymedia. Har gjort det tidigare, brukar ta det som exempel när jag ska förklara min ovilja att bli representerad av det sk homoetablissemanget som qx mm. :rofl

/J

23 % gay.
Hoho! Det är onekligen ett rätt fördomsfullt gaytest. Hopkokat av fjollorna i gaymedia. Har gjort det tidigare, brukar ta det som exempel när jag ska förklara min ovilja att bli representerad av det sk homoetablissemanget som qx mm. :rofl

/J

Nästan alla i den här tråden är mer ghey än en faktisk gay kille. Det är fanimej humor på hög nivå! :rofl

23 % gay.

/J

Heh, jo alla de här testerna, manligt/kvinnligt/gay, bygger på nån form av gammelstereotyp. Men de kan vara ganska skoj om man ser dem ur humoristisk synvinkel (kan man göra annat?). :)

Nästan alla i den här tråden är mer ghey än en faktisk gay kille. Det är fanimej humor på hög nivå! :rofl

Ja jag tycker det är fler straighta killar man ser som friserar sig i kuriösa mönster där nere, noppar ögonbryn och smygspeglar sig i alla skyltfönster de går förbi när de med plutande läppar catwalk-promenerar sin väg till ett trendfik för att fika bort en hel helg med sin lika självupptagna troféflickvän. Det finns drivor av såna straighta killar här i city.

/J

Heh, jo alla de här testerna, manligt/kvinnligt/gay, bygger på nån form av gammelstereotyp. Men de kan vara ganska skoj om man ser dem ur humoristisk synvinkel (kan man göra annat?). :)

Jo det är klart jag skrattar åt dem. Jag skrattar åt hela bögeriet. :hihi

Men homomedia och kändsifjollorna fortsätter tyvärr att trasa sönder höfter och handleder på horder av inflyttade unga osäkra nyutkomna killar har i sthlm varje år. Så normen lever, det är bara att gå ut på lite gayställen i stan vilket jag gjorde i fredags då en bögkompis insisterade.

Nåväl, vi har diskuterat det här förut, alla vet vad jag tycker, vi är överens osv.

Jag kunde inte låta bli bara :hihi

/J

Last edited:
30% gay.

Jag blev lite rädd när den där mätarn börja gå mot 100% men som tur var så ladda det ju bara.

Tänkte det, så jävla gay kan jag ju inte vara. :näsblod

23 % gay.

/J

Vaffan, gillar du kuddar din jäkel?
(jag har för mig att det var en av frågorna i testet)

Jag tror att alla åker dit på Läderbyxorna :D alla motorcyklister här har väll sånna? Med knäpuckar på då hoppas jag :rolleyes:

Edit: redan nämnt

Edit2: jag är tydligen 40 % gay : Loosen up my straight mate! These days women lika a man with some softer edges to grab onto

Last edited:
43%
"You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero man!"

Fan vad trevligt, då har inte byhålehomofobin satt alltför stora spår i huvet.
GayFive på er alla! :sissy

43%
"You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero man!"

Fan vad trevligt, då har inte byhålehomofobin satt alltför stora spår i huvet.
GayFive på er alla! :sissy

Jag fick 10%, och jag tycker inte att jag är speciellt homofobisk, Jörgen fick 23% och han är nog inte homofob, så allt över det är gay i onödan :D :sissy

Skrap is 50 percent gay.
"Congratulations" You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero man!"

Lika pikant som mellanmjölk.

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back