Hur Gay är du?

43% ghey ;)

kan säga att jag också undrade vad fan som hände när första mätaren gick upp till 100% :D

23 % gay.
Hoho! Det är onekligen ett rätt fördomsfullt gaytest. Hopkokat av fjollorna i gaymedia. Har gjort det tidigare, brukar ta det som exempel när jag ska förklara min ovilja att bli representerad av det sk homoetablissemanget som qx mm. :rofl

/J

23 % gay.
Hoho! Det är onekligen ett rätt fördomsfullt gaytest. Hopkokat av fjollorna i gaymedia. Har gjort det tidigare, brukar ta det som exempel när jag ska förklara min ovilja att bli representerad av det sk homoetablissemanget som qx mm. :rofl

/J

Nästan alla i den här tråden är mer ghey än en faktisk gay kille. Det är fanimej humor på hög nivå! :rofl

23 % gay.

/J

Heh, jo alla de här testerna, manligt/kvinnligt/gay, bygger på nån form av gammelstereotyp. Men de kan vara ganska skoj om man ser dem ur humoristisk synvinkel (kan man göra annat?). :)

Nästan alla i den här tråden är mer ghey än en faktisk gay kille. Det är fanimej humor på hög nivå! :rofl

Ja jag tycker det är fler straighta killar man ser som friserar sig i kuriösa mönster där nere, noppar ögonbryn och smygspeglar sig i alla skyltfönster de går förbi när de med plutande läppar catwalk-promenerar sin väg till ett trendfik för att fika bort en hel helg med sin lika självupptagna troféflickvän. Det finns drivor av såna straighta killar här i city.

/J

Heh, jo alla de här testerna, manligt/kvinnligt/gay, bygger på nån form av gammelstereotyp. Men de kan vara ganska skoj om man ser dem ur humoristisk synvinkel (kan man göra annat?). :)

Jo det är klart jag skrattar åt dem. Jag skrattar åt hela bögeriet. :hihi

Men homomedia och kändsifjollorna fortsätter tyvärr att trasa sönder höfter och handleder på horder av inflyttade unga osäkra nyutkomna killar har i sthlm varje år. Så normen lever, det är bara att gå ut på lite gayställen i stan vilket jag gjorde i fredags då en bögkompis insisterade.

Nåväl, vi har diskuterat det här förut, alla vet vad jag tycker, vi är överens osv.

Jag kunde inte låta bli bara :hihi

/J

Last edited:
30% gay.

Jag blev lite rädd när den där mätarn börja gå mot 100% men som tur var så ladda det ju bara.

Tänkte det, så jävla gay kan jag ju inte vara. :näsblod

23 % gay.

/J

Vaffan, gillar du kuddar din jäkel?
(jag har för mig att det var en av frågorna i testet)

Jag tror att alla åker dit på Läderbyxorna :D alla motorcyklister här har väll sånna? Med knäpuckar på då hoppas jag :rolleyes:

Edit: redan nämnt

Edit2: jag är tydligen 40 % gay : Loosen up my straight mate! These days women lika a man with some softer edges to grab onto

Last edited:
43%
"You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero man!"

Fan vad trevligt, då har inte byhålehomofobin satt alltför stora spår i huvet.
GayFive på er alla! :sissy

43%
"You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero man!"

Fan vad trevligt, då har inte byhålehomofobin satt alltför stora spår i huvet.
GayFive på er alla! :sissy

Jag fick 10%, och jag tycker inte att jag är speciellt homofobisk, Jörgen fick 23% och han är nog inte homofob, så allt över det är gay i onödan :D :sissy

Skrap is 50 percent gay.
"Congratulations" You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero man!"

Lika pikant som mellanmjölk.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...