gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
jag är 35 o yngre än nånsin

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför är män som har fyllt 35 ofta så angelägna att tala om att de egentligen är yngre? Det verkar finnas en påtaglig oro för att uppfattas som vuxen.peter R1 skrev:2509825jag är 35 o yngre än nånsin![]()
hojbrud skrev:2508414hur gammal e du?
e du singel?
Nyteknik skrev:2509829Varför är män som har fyllt 35 ofta så angelägna att tala om att de egentligen är yngre? Det verkar finnas en påtaglig oro för att uppfattas som vuxen.
Nyteknik skrev:2509829Varför är män som har fyllt 35 ofta så angelägna att tala om att de egentligen är yngre? Det verkar finnas en påtaglig oro för att uppfattas som vuxen.
Det beror väl på vad man menar när man skriver "ungdomligt". Det är t.ex. typiskt ungdomligt att vara osäker, mentalt instabil, identitetssökande, naiv, lättpåverkad etc. Få klychor är väl så missbrukade som ungdomlighet och de värden/egenskaper man menar att denna egenskap är liktydig med. Vuxenskräcken har nog aldrig varit så stor som i denna tid.peter R1 skrev:2515171...sen är det väl inte fel att ha ett ungdomligt sinne kvar...
Nyteknik skrev:2515190Det beror väl på vad man menar när man skriver "ungdomligt". Det är t.ex. typiskt ungdomligt att vara osäker, mentalt instabil, identitetssökande, naiv, lättpåverkad etc. Få klychor är väl så missbrukade som ungdomlighet och de värden/egenskaper man menar att denna egenskap är liktydig med. Vuxenskräcken har nog aldrig varit så stor som i denna tid.
Mogna ungdomar?Flesh skrev:2515360Jag vill nog påstå att dessa ord som du nämner inte är ungdomlighet utan helt enkelt omognad. En ungdomar är mognade vissa ej.
Nyteknik skrev:2516205Mogna ungdomar?
Man kan inte ta sig förbi somliga delar av livet. Det är ett av livets dilemman. Man måste ta sig igenom och göra egna erfarenheter. I retroperspektiv hade det varit fint att snabbspola större delen av tonåren. Ungdomen är klart överskattad och det som slarvigt kallas för ungdomlighet är till stor del de egenskaper jag räknade upp.
Skrotnisse skrev:251546937.
Känner mig som 50 på morgonen, 20 på dagen, 40 på kvällen.
Men i genomsnitt 37,63 år.
Skrotnisse skrev:251546937.
Känner mig som 50 på morgonen, 20 på dagen, 40 på kvällen.
Men i genomsnitt 37,63 år.
Flesh skrev:2506384jorå det vill du!!! Man får inte komma in på Karlssons i stockholm fören man är 26![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |