Hur gammal är du?

Hur gammal är du?

• Antal röstningar
    0
hojbrud skrev:
2507770 Fyller 20 om 9h 45min
:yoparty

Systemet!!:) Fan va gött det är.. Lillbrorsan fyllde 20 för dryga veckan sedan. Kvällen efter när de gick ut tappa han rösten, fortfarande ingen röst :tomten :tummenupp

Party hårt! Min 20 årsdag var så där rolig.. Bästa vännerna som svek en då:tummenupp

Men sprit löser allt!

Rash skrev:
2507914 Systemet!!:) Fan va gött det är.. Lillbrorsan fyllde 20 för dryga veckan sedan. Kvällen efter när de gick ut tappa han rösten, fortfarande ingen röst :tomten :tummenupp

Party hårt! Min 20 årsdag var så där rolig.. Bästa vännerna som svek en då:tummenupp

Men sprit löser allt!

hehe tyvärr ska jag jobba och sitta på en buss på min födelsedag, men däremot ska jag ta igen allt den 7 när det e stoor fest i min ära=)

hojbrud skrev:
2507922 hehe tyvärr ska jag jobba och sitta på en buss på min födelsedag, men däremot ska jag ta igen allt den 7 när det e stoor fest i min ära=)

är man bjuden???

Rash skrev:
2507914

Hur svek dom dig??

Last edited:
Flesh skrev:
2508168
Hur svek dom dig??

Lite personligt egentligen.. Men i stora drag så lämna de mig i sticket och prioriterade andra fester.. Kul att veta vart folk står:tummenupp
Ungefär som när man alltid ställer upp för folk, men när man väl själv behöver hjälp så kan de inte:tummenupp

Har pratat ut om det så det är bättre med en utav de iallafall.

Rash skrev:
2508184 Lite personligt egentligen.. Men i stora drag så lämna de mig i sticket och prioriterade andra fester.. Kul att veta vart folk står:tummenupp
Ungefär som när man alltid ställer upp för folk, men när man väl själv behöver hjälp så kan de inte:tummenupp

Har pratat ut om det så det är bättre med en utav de iallafall.

Usch va tråkigt..... Men en ny födelsedag kommer med garanterat nya vänner :2cool :2cool :2cool

Nästa födelsedag är 30. Det känns.... konstigt. :)

Trettiosex.

För några timmar sedan hörde jag en tjej på Hemköp i Mörby säga att hon var "87:a". Jag hajade till och tänkte att jag hade hört eller förstått fel. För mig är 1987 inte så hemskt avlägset och jag tänker på det som det år då ivern att bli full och gå på disco var som störst. När jag tänker på någon som är född 1987 ser jag ett barn framför mig.

Nyteknik skrev:
2508940 Trettiosex.

För några timmar sedan hörde jag en tjej på Hemköp i Mörby säga att hon var "87:a". Jag hajade till och tänkte att jag hade hört eller förstått fel. För mig är 1987 inte så hemskt avlägset och jag tänker på det som det år då ivern att bli full och gå på disco var som störst. När jag tänker på någon som är född 1987 ser jag ett barn framför mig.

Skulle du tacka nej till en färsk 19-åring? Sök på Fabbe, det är en sexig liten jävel med glimten i ögat:sättapåhårtsomfansåglimtenblirstor

23

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters

:rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...