Hur gamla (unga) är ni URR:are?

TomK skrev:
33, men känner mig som 23 och det är det många babes som tycker att jag ser ut som :fakta

(andra hävdar med bestämdhet att jag är 5 år mentalt) :1pajas

Både jag och Tinatjejen är babes alltså :rock
Jag är iofs inte medlem i eran klubb ( ännu :p) men jag är yngre än Tina, så du behöver inte känna dig ensam tjejen :)
 
glider in på stumma 25....

dock just utflyttad från U-a, får man vara med ändå?

///P
 
Bikerbitch skrev:
Både jag och Tinatjejen är babes alltså :rock

Ja, det är klart ni är! :hej

(jag badar i valfett varje morgon för hålla mig ung och vacker - Oil of Ulay, nej, Oil of Valspäck)
 
Bikerbitch skrev:
Både jag och Tinatjejen är babes alltså :rock


yea right.. *na nana nnaaa naaana a*
iof(tomk´s ord är lag) så jag får väl ge mig...
/z
 
svJocke skrev:


TinaTjejen: Alltså 11 år... kan man inte tro... trode du var 3 år yngre än mig :notme :cool: Aj Aj :smasha He he skämtade bara, men 25 trodde jag i alla fall att du var. Inte dåligt att ha körkort när man är 20 :bow :tummenupp
Du är ju inte den första som tror det... om man säger som så..
Med tanke på att jag började fundera på kortet vid 16 års ålder, så är det väl ganska taskiigt gjort att inte ha det förrns vid 20 års ålder... :rolleyes: :D
 
Bikerbitch skrev:
Både jag och Tinatjejen är babes alltså :rock
Jag är iofs inte medlem i eran klubb ( ännu :p) men jag är yngre än Tina, så du behöver inte känna dig ensam tjejen :)

Haha, men det visste vi väl redan att vi är? :D
Jo.. jag vet att du är nått eller två år yngre, din lilla lorta :D :cool:
Tufft att man inte alltid ska va yngst, anyway.
:rock
 
Penguin skrev:
Inte illa för en som ser ut som det tredubbla må jag säga! :tummenupp

:banana ja ja, lite äldr...gaml....nåja nått år till är jag kanske. Men frugan säger att jag är som en 6 åring ibland, som en 20åring ibland :brynad och smart /snygg som en 35 åring ibland.
 
37 Bast!

Jag är 37! Med denna ålder ligger jag nära toppen, dvs endast brädad av n'Lasse. Fast det är få som tror vi är så gamla och det får väl ses som possitivt, eller? Innan någon sprider ryckten om barn så har jag två underbara, en dotter på 2,5 och en son på 4 månader.

/Simba
 
Jag tänker också förekomma ev rykten angående barn, fruar etc. Jag har tre (3) barn: Egil 15 år, Kettil 13 år och Sunniva 11 år. Mitt civilstånd är skild och för tillfället är jag tillgänglig på den öppna marknaden... :crash :D

För övrigt så har Yammaretta en bärs :öl att vänta vid lämpligt tillfälle! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top