GSX1100Gurra skrev:När ni uppnått min ålder kommer ni att förstå att det är kardan man ska ha!
Då är det ju inte ens ett år kvar tills man måste börja pka gubbhoj! Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSX1100Gurra skrev:När ni uppnått min ålder kommer ni att förstå att det är kardan man ska ha!
Då är det ju inte ens ett år kvar tills man måste börja pka gubbhoj! Penguin skrev:Då är det ju inte ens ett år kvar tills man måste börja pka gubbhoj!
![]()
Host *bullshit!* hostGSX1100Gurra skrev:När ni uppnått min ålder kommer ni att förstå att det är kardan man ska ha!
Tinatjejen skrev:Kan tillägga att jag höll på att SMÄLLA AV när han sa att han hade fått för sig att du hade ungar åxå. DET kan väl ändå inte vara sant det heller??![]()
Nalken skrev:Ja jag är 24.
peefell skrev:Jooo... jag har då varit på alla tre dopen...![]()
Tinatjejen skrev:Stackars dig att vara senil redan.. sist var du 29...
Nalken skrev:Eeeh *host* oj då..
Jo jag är 29 när jag tänker efter![]()
Men än så länge är jag inte mogen för en kardanhoj.
Tinatjejen skrev:Kan tillägga att jag höll på att SMÄLLA AV när han sa att han hade fått för sig att du hade ungar åxå. DET kan väl ändå inte vara sant det heller??![]()
Magnus Uggla - Vår tid nu-1977,jag kan ta en stor stark tack!!!n'Lasse skrev:Jag som tycker det är kul med lekar kom nu på en ny lek med anledning av denna tråd. Om vi nu antar att M:et (som är 26) föddes 1977 så får detta årtal mig att tänka på en låt. Och nu får ni gissa vilken låt jag tänker på!
Artist och titel tack! Priset är som vanligt en pilsner vid lämpligt tillfälle.![]()

Tinatjejen skrev:Haha, man blir ju vad man gör sig till vet du välan...?
svJocke skrev:Hördu du UrNinja... jag är ju tog ung...eller ja... men kids har jag inte i alla fall
Peefel: Oaha ha ha ha... din lilla rackare
Visste ni att UrNinja är gift och har hund och husvagn och i smyg glider han om kring på en moppe... och dessutom har fyllt 36 ah ah ahhh![]()
![]()
![]()
![]()


n'Lasse skrev:Jag som tycker det är kul med lekar kom nu på en ny lek med anledning av denna tråd. Om vi nu antar att M:et (som är 26) föddes 1977 så får detta årtal mig att tänka på en låt. Och nu får ni gissa vilken låt jag tänker på!
Artist och titel tack! Priset är som vanligt en pilsner vid lämpligt tillfälle.![]()
med eagles 
svJocke skrev:Hördu du UrNinja... jag är ju tog ung...eller ja... men kids har jag inte i alla fall
Peefel: Oaha ha ha ha... din lilla rackare
Visste ni att UrNinja är gift och har hund och husvagn och i smyg glider han om kring på en moppe... och dessutom har fyllt 36 ah ah ahhh![]()
![]()
![]()
![]()
Men du, jag var ju säker på att du hade sagt att du hade en massa ungar. Fast jag är rätt korkad så du kanske sa att du gjort rent ugnen eller nåt. Eller så var det någon annan som har ungar 
Urninja skrev:Nej nej, jag pratade om en annan SvJocke som jag kännerMen du, jag var ju säker på att du hade sagt att du hade en massa ungar. Fast jag är rätt korkad så du kanske sa att du gjort rent ugnen eller nåt. Eller så var det någon annan som har ungar
![]()
Och jag är 25![]()
på vägen hem, svängde av vid fyrislundsgatan och jag körde sakta som tusan eftersom de varnade för farbror grädelin... men han dök ju inte upp... DS
He he skämtade bara, men 25 trodde jag i alla fall att du var. Inte dåligt att ha körkort när man är 20
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |