Hur gamla (unga) är ni URR:are?

Den senast tillkomna i min och Urninjans diskussion är svjocke. Jag trodde han va max 27 å Jon säger 35

Max 27 du är en ängel Tina!!! :tummenupp
Å du ditt lilla :mad: :6surkart urninja :whip ... 35... det är låååååångt ifrån mina hrmf 31 år sa jag 31 jag menade ju förstås 21. Så då var det avklarat...
:) Jocke
PS Det där med psykisk och fysisk ålder Bear... ungefär som dig :D DS
 
svJocke skrev:
Max 27 du är en ängel Tina!!! :tummenupp
Å du ditt lilla :mad: :6surkart urninja :whip ... 35... det är låååååångt ifrån mina hrmf 31 år sa jag 31 jag menade ju förstås 21. Så då var det avklarat...
:) Jocke
PS Det där med psykisk och fysisk ålder Bear... ungefär som dig :D DS

Kan tillägga att jag höll på att SMÄLLA AV när han sa att han hade fått för sig att du hade ungar åxå. DET kan väl ändå inte vara sant det heller?? :eek:
 
Måste du spamma sönder den här tråden n'Lasse?! :rolleyes:

Ta musikfrågan bland "våra hojar" istället! :p
 
74:a, få ägare, välskött, välservad, alltid handtvättad, ingen anmärkning vid senaste besiktning.
Levereras med sommar och vinterkläder.

/Gurra
När ni uppnått min ålder kommer ni att förstå att det är kardan man ska ha!
 
Tinatjejen skrev:
Efter en del spånande om folk åldrar bl.a. på Sporthojsfesten så måste jag få veta fler.
Nalken bl.a. chockerade mig med sina år, då jag trodde att han kanske var nått år äldre än mig själv :cool:




Ja jag är 24.
 
GSX1100Gurra skrev:
74:a, få ägare, välskött, välservad, alltid handtvättad, ingen anmärkning vid senaste besiktning.
Levereras med sommar och vinterkläder.

/Gurra
När ni uppnått min ålder kommer ni att förstå att det är kardan man ska ha!

haha !!! få ägare ? :whip
det är ju konstigt , eftersom just detta exemplaret har varit demoex :slicka på malmis .. /s/ :D :p :cool: :notme

/elit text gurra!/ you :rock
vid ev. missförstånd drack jag en hel flaska pucko nyss .. ;p
/z
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top