Hur göra slut med sambon/fästmön

Skicka ett mail till henne med en länk till den här tråden så ska du se att det löser sig... :rolleyes:

2728782 japp så är frågan hur gör jag :confused:

pallar inte mår dåligt av det

måste ut ur det tisp snälla
Bra sätt: Rakryggat säga hur det ligger till.
Dåligt sätt: Beté dig som ett svin i några månader, det borde få önskat resultat. (Det kan dock slå totalt bakut och hon blir helt jävla fixerad vid dig. :gnissla)

Råka ta henne i tvåan hårt;) Eller så säger du det bara:rolleyes:

Ok, ibland när man är arg säger man sånt ändå. Utan att den andre partnern tar en på fullt allvar. Men säg det, sök efter ny lya så ska du nog se att poletten ramlar ner hos henne..

Släng ut alla hennes grejer och byt lås i dörren! :tummenupp

blir svårt hon står för lyan tror jag helt enkelt får säga det till henne.

känns tungt men jag har gått och funderat på det i en månad nu känner inget längre utan går mest runt och är sur hela tiden :gnissla

Skicka ett mail till henne med en länk till den här tråden så ska du se att det löser sig... :rolleyes:

asg jo iofs
men jag är nog mer finkänslig än så

Last edited:

känns tungt men jag har gått och funderat på det i en månad nu känner inget längre utan går mest runt och är sur hela tiden :gnissla

Det beror ju helt klart på hur länge ni varit tillsammans, men EN MÅNAD har du gått runt och mått dåligt?! Har du pratat med henne om saken? Mycket kan redas ut om man pratar med varandra.
Om det nu är så att du helt enkelt inte tycker om henne längre, så är det ingen idee att gå och dra på det. Bara att spotta ut det vid middagen ikväll. En bra idee är väll att förvarna en polare att du kommer dit med en kappsäck och slaggar ett par nätter, med tanke på att det är tjejen som står för boendet...

/Carin

asg jo iofs
men jag är nog mer finkänslig än så
:va :va :va
Bad Santa :
Intressen:
min underbara sambo och fästmö, mc och piercings.

Ditt "göraslut" är inte riktigt med det som står i profilen.....

Trist när det inte funkar som man tänkt sig.:näsblod

Ärligast men det kan vara jobbigast, säg det direkt till henne, hur, varför å hur du vill göra ...enda raka.

Last edited:
Förresten, var det inte du som hade en väldigt ung sambo? Man ska inte satsa på seriösa förhållanden med alltför unga damer:mattias

De är till för annat:fakta

Förslag 1: Ta det rakt upp och ner, och det blir ett jävla liv.

Förslag 2: Ta det lite lugnare, fundera igenom saken innan du tar upp det och det blir ett jävla liv.

Förslag 3: Fegisens metod, bete dig illa under en längre period tills hon tröttnar och det blir ett jävla liv - fast lite mer utdraget.

Vad vill jag säga? Jo att ett jävla liv blir det vad du än gör, men precis som med tandläkaren så bör man se till att lidandet blir så kort som möjligt. Och som förslag 2 antyder, ta dig tid att fundera igenom det. Det är lättare att göra pinan kort med något man är 100% säker på!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti