Hur göra slut med sambon/fästmön

:va :va :va
Intressen:
min underbara sambo och fästmö, mc och piercings.

Ditt "göraslut" är inte riktigt med det som står i profilen.....

Trist när det inte funkar som man tänkt sig.:näsblod

Ärligast men det kan vara jobbigast, säg det direkt till henne, hur, varför å hur du vill göra ...enda raka.

precis men att jobba så mycket som jag gör och ändå få göra allt hemma sen funkar inte i längden o drar jag upp det blir det ett jävla liv så nu blir det att packa sitt shit o dra o tacka för den tid som varit

Är du intresserad av att rädda förhållandet kan du ju ta upp vad du tycker inte fungerar. Till exempel att du får göra allting hemma.

Gör du det med tillräckligt allvar och en "Vi måste sätta oss en stund"-början, så brukar polletten trilla ner om att det är allvar. Nu fixar vi det här eller så är det finito.

Vill du bara bort, ja....hon står ju för lägenheten så det är bara att packa dina grejer och vänta på att hon kommer hem.

Trist hur som helst.

Om det är hon som står för boendet är det ju bara att packa och dra. :yoparty

Planera, prata, packa och... piss-off? :rolleyes:

blir svårt hon står för lyan tror jag helt enkelt får säga det till henne.

känns tungt men jag har gått och funderat på det i en månad nu känner inget längre utan går mest runt och är sur hela tiden :gnissla

asg jo iofs
men jag är nog mer finkänslig än så

Jag ser fortfarande inte problemet? :va Du får ju en lya på köpet isåfall!

Skämt åsido, var rak och ärlig. Funkar bäst i längden.

hmm.... varför går man o gör en tatuering me tjejens initialer samtidigt som man går o funderar på att göra slut :va

Jag vet svaret, men ja bara undrar varför vi killar e så dumma i huvet o gör såna saker...

Jävligt mycket mogna inlägg här men det kanske inte man skall vänta sig om man lägger upp en tråd om hur man gör slut med sin fästmö på Sporthoj.
ÄRLIGHET..kommunikation..allt annat är skit o kommer tillbaka o biter en igen.
Gör slut som du skulle kunna vilja bli behandlad (inte för att den känslan är något man eftersträvar eller önskar någon) men sunt förnuft tar en ganska långt.

Har du blivit dumpad? Gör då allt för att hon skall ha så lite smärta som möjligt.

Inge inte falska förhoppningar. Var konsekvent. Var säker på ditt beslut.

Avundas dig inte..inte henne heller.
Lycka till

Det går faktiskt att göra slut på ett förhållande utan att NÅN blir DUMPAD.Är man ens semiärlig så brukar det gå att lösa med en handskakning o att man talar om att man e tänd på hennes morsa.:tummenupp

Fast helt utan humorinslag så blir det ju trots allt en lite jobbig tid.I ditt fall har jag inte fått riktig klämm på om du inte gillar henne längre,eller om du bara inte vill hjälpa till att städa.Att behöva inse att man måste ge upp nån man älskar mer än livet självt för att kunna ge båda ett värdigt liv e jättesvårt.Bara tanken på att inte få hålla varandra igen,dela roliga stunder,att behöva se henne bli lycklig igen med en annan man,kanske skaffa barn t,o,m. Sånt e jobbigt,men ack så nödvändigt ibland.Har själv varit tvungen att ge upp en stor kärlek en gång p,g,a ett visst framtidsscenario,fast hon bönade om att jag inte skulle göra slut så insåg jag att pinan skulle bli kortare om det skedde med det samma istället för om nåt år.Idag är hon lycklig med en jättefin kille o har ett barn med honom,o jag får en kopp kaffe o en pratstund varje gång jag är där för att hämta MITT barn som jag har med henne.Så kontentan är,det blir surt ett tag,men likt skoskav o näsblod så går det över.Var ärlig både mot henne o dig själv o lägg korten på bordet.Har du tur går hon "all in" :tungan

Last edited:
Förresten, var det inte du som hade en väldigt ung sambo? Man ska inte satsa på seriösa förhållanden med alltför unga damer:mattias

De är till för annat:fakta

vet inte om det är mig eller Bad santa du kommenterar....:D

Om du komenterar mig så , :D :tummenupp . det gäller att spela på rätt kort grabben, då kommer det att gå bra i livet.:tummenupp

Lr så drar du kak-teorin för henne!!!
Den lyder så här : Först när man tar sin första kaka så är det så gott så gott!
Men när man har ätit samma kaka ett tag så vill man pröva en ny smak !
Och det är här du måste vara snabb så smällen inte träffar så bra :D
Stannar hon kvar efter kakteorin så gift dig med henne:tummenupp

:va :va

Du gaddar in hennes första bokstav på handen av alla ställe mindre än en månad innan du vill göra slut.

Om jag inte minns fel så var det inte så enormt länge sedan som ni förlovade er.

Är det bara jag som undra hur du tänker??????????????

Bästa är att skalla henne på tuttarna. Du slipper snacket om att vara vänner efteråt och dessutom får hon ett tufft blåmärke bröstet.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti