Hur gör man med skyddskläderna?

Här går det undan :P

Haha minigolf var ett exempel. Lägg in valfri häftig aktivitet om det känns bättre :P

Jag tror jag har fått en bättre bild på det hela. 2 delat ställ och ryggsäck låter fint.

Skillnad på kevlar och allväders?

Det finns bara en aktivitet som kommer i närheten av att köra motorcykel och till den behövs inga kläder. :tungan

Ofta åker någon av polarna bil till aktiviteten. och då lägger man alla saker i den. till jobbet blir de tankväska med kläderna i. (glöm inte skor! jobbigt att gå omkring som cowboy i mcstövlar)

Jag har kört i badbrallor, hjälm och flipflop till stranden ett par gånger...
Annars finns ju alltid såndär vajrar för att låsa fast ställ och hjälm i hojen om man nu känner att man gärna vill låsa fast sakerna, och vill ha helställ på sig till stranden.
Annars, för lättsammare tillfällen när jag ska till polare eller annat sånt så har jag ett par kevlarjeans och en skinnjacka med ryggskydd. Ett par sandaler eller tofflor får man plats med hyfsat lätt. Ska man sitta inomhus kan man ju med fördel ha med ett par shorts med, för kevlarjeans är varma.
Jag får knappt plats med ett par joggingskor i ryggsäcken, pga att jag har så jävla stora fötter så jag har lite mer elle rmindre suspekta saker att ha på fötterna som är praktiska att packa med sig...

En viktigare fråga.... Om jag är och spelar minigolf och polarna vill ut och köra hoj. Var gör jag av klubborna? De får ju inte plats i vare sig ryggsäck eller topbox! :confused:

Bara sätta en i varje ljuddämpare. :D då får du med dig en till fyra klubbor. (beroende på hoj)

Last edited:
En viktigare fråga.... Om jag är och spelar minigolf och polarna vill ut och köra hoj. Var gör jag av klubborna? De får ju inte plats i vare sig ryggsäck eller topbox! :confused:

.. seriös minigolfare hör jag! De få gånger man spelar så har väl klubborna ingått i green-feen gissar jag?

Ohh, minigolf!!

När ska vi spela?

Kan vi köra turnerning?
Eller kanske utslagstävling?

Jaktstart?!!

Alternativ nr 4.
25 grader varmt då åker man ju i shorts och t-shirt och hjälm. Bara att ta hjälmen med sig under golfrundan :yoparty

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman